Η McLaren αναμένεται να αποκαλύψει τον πολυαναμενόμενο διάδοχο της θρυλικής P1 στα τέλη του έτους, με τον στόχο ισχύος να μπαίνει στα υψηλά τετραψήφια νούμερα και να θέτει τα στάνταρ όλων των εποχών για τη βρετανική εταιρία.
Μια δεκαετία και βάλε από την πρεμιέρα της P1, η McLaren θέλει να κάνει πάταγο στην παρουσίαση της διάδοχης κατάστασης. Το νέο hypercar από το Woking, με την κωδική ονομασία P18, θα βρίσκεται στην κορυφή της Ultimate Series και θα πατάει σε ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο από ανθρακονήματα με ενσωματωμένες πλάτες καθισμάτων. Η ισχύς αναμένεται να προέρχεται από τη σύζευξη ενός twinturbo V8 και τουλάχιστον ενός ηλεκτροκινητήρα, με την απόδοση να ξεπερνά κατά πολύ τους 1.000 ίππους. Μάλιστα η δύναμη αυτή θα πηγάζει από ένα υβριδικό σύστημα, που λέγεται ότι θα ζυγίζει περίπου 70% λιγότερο από ό,τι εκείνο της P1! Πρωτιά για McLaren θα έχουμε και σχεδιαστικά, καθώς η P18 θα βάλει τις πόρτες gullwing στο μενού της εταιρίας.
Μιλώντας με το Automotive News αντιπρόσωποι της McLaren λιανικής στους οποίους παρουσιάστηκε πρόσφατα το αυτοκίνητο, δήλωσαν πως μπροστά θα συναντήσουμε λένε φωτιστικά σώματα παρόμοια με εκείνα των Artura και 750S , ενώ πίσω αναλαμβάνει μια ηλεκτρικά ενεργοποιούμενη πίσω αεροτομή. Τα πάνελ με προέλευση τις τρισδιάστατες εκτυπώσεις επίσης είναι παρόντα, όπως και «αεροδυναμικά στοιχεία κατευθείαν από τα μονοθέσια της Formula 1». Ενώ πολλοί περίμεναν ότι το επόμενο υπεραυτοκίνητο της McLaren θα ήταν αμιγώς ηλεκτρικό, ο διευθυντής στρατηγικής προϊόντων, Jamie Corstorphine, ξεκαθαρίζει ότι η τεχνολογία για ένα BEV δεν βρίσκεται ακόμα στα επίπεδα ώστε να προσφέρει τις απαιτούμενες επιδόσεις (και κυρίως την αίσθηση) στο δρόμο και στην πίστα: «Το υβριδικό σύστημα κίνησης μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να προσφέρουμε τη συναισθηματική δέσμευση και την απόδοση που περιμένουμε από μια McLaren. Οι πελάτες μας σίγουρα εκτιμούν τα ηλεκτρικά στοιχεία ενός υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης, αλλά το ίδιο ισχύει και για το θερμικό κομμάτι».