Νέα Ferrari F40 πατάει καλύτερα από την πρώτη

Το κύμα του restomodding καλά κρατεί, και πολύ καλά κάνει. Όταν έχουμε αυτοκίνητα σαν την αναγεννημένη F40, πώς να ισχυριστείς κάτι διαφορετικό; Και μάλιστα, από τα χέρια μαστόρων που υποστηρίζουν ότι έχουν βελτιώσει, τη θρυλική συνταγή της Ferrari.

Officine Fioravanti διαπρέπει στη συντήρηση και την επισκευή αυτοκινήτων από το Μαρανέλο, έχοντας μπει εδώ και 4 χρόνια στο παιχνίδι των restomod. Ήδη, ο Ελβετός καροσερίστας μας έχει χαρίσει την αναγέννηση της Testarossa, αποσπώντας τα καλύτερα σχόλια. Λογικό κι επόμενο να ψαχτεί με το επόμενο επίπεδο, που δεν είναι άλλο από την εξέλιξη μιας -τρόπον τινά- νέας F40. Το αμάξωμα έχει μείνει άθικτο, αφήνοντας αναλλοίωτες τις γραμμές της -κατά πάρα πολλούς- καλύτερης Ferrari όλων των εποχών. Στόχος της Fioravanti ήταν να την κάνει ακόμα καλύτερη οδηγικά, αναβαθμίζοντας αναρτήσεις, φρένα και τροχούς.

Όπως βλέπουμε, η F40 Alte Prestazioni (υψηλή απόδοση) φοράει μεγαλύτερες ζάντες από την αρχέγονη. Μπορεί το σχέδιο να είναι ίδιο, αλλά η διάσταση πλέον φτάνει τις 18 ίντσες μπροστά και τις 19 πίσω (από 17 ίντσες γύρω-γύρω στην κανονική F40), φορώντας σύγχρονα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2. Πίσω από τους τροχούς κρύβονται κεραμικά δισκόφρενα με 6πίστονες δαγκάνες μπροστά και 4πίστονες πίσω, ενώ πλέον βοηθάει την πέδηση και ABS. Η αναβάθμιση του πατήματος είναι έργο κυρίως της νέας ρυθμιζόμενης ανάρτησης Ohlins TTX 36, η οποία «βελτιώνει τη σταθερότητα και την ασφάλεια διατηρώντας παράλληλα τον αυθεντικό χαρακτήρα των δυναμικών χαρακτηριστικών». Σε ελεύθερη μετάφραση, η νέα F40 δεν είναι τόσο δύσκολη (ως επικίνδυνη) στο όριο.

Αλλαγές στον κινητήρα, αντίθετα, δεν έχουμε. Η απόδοση φτάνει τους 478 ίππους (484 για όσες ταξίδεψαν πέρα από τον Ατλαντικό) στις 7.000 σ.α.λ. και 477 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., περνώντας στους πίσω τροχούς μέσω ενός «αντρικού» 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Οι επιδόσεις ήταν εξωπραγματικές για τα δεδομένα των 80’s, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονταν σε 4,1 δλ. και την τελική να υπερέβαινε τα 319 χλμ./ώρα. Τα σύγχρονα λάστιχα, οι μεγαλύτεροι τροχοί και η νέα ανάρτηση πάντως, πιθανότατα βελτιώνουν τις επιδόσεις.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια για διαθεσιμότητα, αλλά αν προκύψουν αγοραστές (που θα προκύψουν) σίγουρη δουλειά είναι.

Get it on Google Play Download on the App Store