Η Toyota είναι πρωτοπόρος της υβριδικής τεχνολογίας, έχοντας βάλει τον εξηλεκτρισμό στη γκάμα της εδώ και πάνω από δυο δεκαετίες. Τον μερικό εξηλεκτρισμό, όμως, όχι τον πλήρη. Τα ηλεκτρικά είναι τελείως διαφορετική υπόθεση, στην οποία οι Ιάπωνες δεν φαίνεται να πιστεύουν όσο οι Ευρωπαίοι – ειδικά, όταν μιλάμε για τα GR.
O πρόεδρος της Gazoo Racing, Tomoya Takahashi, μίλησε στο αυστραλιανό CarExpert για το ενδεχόμενο παρουσίασης ηλεκτρικού GR στο μέλλον, όπως άφησε να εννοηθεί το πρωτότυπο FT-Se , με το οποίο η Toyota προλείανε το έδαφος για το νέο MR2. Κόντρα στη φημολογία και τα προγνωστικά, ο Takahashi δήλωσε πως EV από την Gazoo Racing δεν πρόκειται να δούμε – όχι σύντομα, τουλάχιστον! «Θέλουμε να χρησιμοποιούμε μηχανές εσωτερικής καύσης όσο περισσότερο μπορούμε. Μπορεί κάποια στιγμή να απαγορευτούν τελείως, αλλά το πρόβλημα δεν είναι οι θερμικοί κινητήρες. Ο εχθρός είναι οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα», είπε δεικτικά ο Ιάπωνας.
Άπαξ και το ζήτημα, λοιπόν, αφορά τα CO2, ένας εμβολοφόρος θα μπορούσε να δώσει τη λύση με εναλλακτικά καύσιμα. Όπερ εστί eFuels, δηλαδή συνθετικά, βιοκαύσιμα ή υδρογόνο. Το τελευταίο διόλου τυχαίως αναφέρεται, καθότι η Toyota δουλεύει χρόνια πάνω στη συγκεκριμένη τεχνολογία. Κι όπως φαίνεται προτιμά να γυρίσει τον 1.600άρη τρικύλινδρο τούρμπο των GR Yaris/Corolla στην καύση H2, παρά να αναζητήσει εναλλακτικές αποκλειστικά στους ηλεκτροκινητήρες. Σε συνεργασία με τους θερμικούς, όμως, εννοείται. Ενώ οι Μ.Ε.Κ. είναι εδώ για να μείνουν και τα αμιγώς ηλεκτρικά GR δεν φαίνονται στον ορίζοντα, ένας συνδυασμός και των δύο είναι πολύ πιθανός: «Με τη χρήση υβριδικής τεχνολογίας μπορούμε να μειώσουμε δραστικά τις εκπομπές άνθρακα», συμπλήρωσε ο Takahashi και έδωσε το στίγμα για το μέλλον.