Μίνιμουμ 900 άλογα η νέα Lamborghini Temerario

Τα ηλεκτρικά supercars/hypercars πάνε κι έρχονται. Όποτε ακούμε ή διαβάζουμε για διάδοχο υπάρχοντος βενζινοκίνητου, τρέμει η ψυχή μας μην αντικατασταθεί από ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες. Με την υπόθεση Aventador-Revuelto τη γλιτώσαμε φθηνά, μέσω της plug-in υβριδικής οδού. Ευτυχώς τα ίδια πλάνα καταστρώνουν οι Ιταλοί και για τη διάδοχο της Huracan, ονόματι -κατά πάσα πιθανότητα- Temerario, η οποία όχι μόνο θα παραμείνει πιστή στην αμόλυβδη βενζίνη αλλά θα είναι και πολύ ισχυρότερη!

Τα πολύ επιτυχημένα renderings του Kolesa.ru μας δείχνουν πώς θα είναι η επερχόμενη Temerario, αλλά αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο είναι τα δρώμενα κάτω από το αμάξωμα. Εκεί όπου θα συναντάμε τον  πρώτο flat-plane V8 στα χρονικά της ιταλικής φίρμας. Τεχνοτροπία που, μαζί με τις μπιέλες τιτανίου και το ειδικά σχεδιασμένο σύστημα λίπανσης (μεταξύ άλλων), εξασφαλίζει ένα απίστευτο όριο περιστροφής στις 10.000 σ.α.λ.! Μιλάμε για τον πιο πολύστροφο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα παραγωγής όλων των εποχών, αλλά και γενικότερα για έναν από τους πιο «υστερικούς» στα χρονικά, που καταφέρνει να πιάσει πενταψήφια νούμερα στο στροφάρισμα. Η μέγιστη ισχύς του νέου υβριδικού 4.0 V8 twinturbo αποδίδεται σταθερά από τις 9.000 έως τις 9.750 σ.α.λ., ενώ η ροπή των 730 Nm (του V8, δεν ανακοινώνεται συνολικά με τα ηλεκτρικά μοτέρ) παράγονται από τις 4.000 μέχρι τις 7.000 σ.α.λ.

Η σύγκριση με τη Huracan αποτυπώνει το τεράστιο άλμα στην ισχύ, καθώς το ανώτερο που έχουμε δει τον ατμοσφαιρικό 5.2 V10 είναι στα 640 άλογα. Ακόμα και την Aventador Ultimae να βάλεις δίπλα στο νέο σύνολο, με τον 6.5 V12 στα 780 άλογα, η διαφορά ξεπερνά εύκολα τους 100 ίππους. Αναμενόμενα, περιμένουμε δραστική βελτίωση των επιδόσεων. Δεν συζητάμε καν για 0-100 χλμ./ώρα κάτω από τα 3,0 δλ. (γύρω στα 2,6-2,7 δλ.), ενώ η τελική θα ξεπερνά κατά πολύ τα 320 χλμ./ώρα. Υπομονή μέχρι το τέλος του έτους, το πολύ αρχές 2025, για το λανσάρισμα της Temerario.

Get it on Google Play Download on the App Store