Η δεύτερη γενιά Compass βρίσκεται μαζί μας 8 χρόνια, πετυχαίνοντας αξιοπρεπέστατα νούμερα πωλήσεων σε όλες τις αγορές του κόσμου. Προκειμένου να συνεχίσει και να βελτιωθεί, όμως, χρειάζεται αλλαγές. Η Jeep ετοιμάζει σωρεία από δαύτες για το Compass MK3, τόσο σχεδιαστικά όσο και μηχανικά.
Στο πρώτο σκέλος τα renderings του KDesign AG δείχνουν ένα κράμα Avenger και Wagoneer S, στο εμπρός και πίσω μέρος αντίστοιχα. Σε πιο ώριμη και επιβλητική εκτέλεση το «εκδικητικό» μπροστινό, σε πιο mainstream το α λα Wagoneer πίσω με τα ενιαία φωτιστικά σώματα. Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, είναι έκδηλη η αύξηση των διαστάσεων. Ψηφιακές απεικονίσεις μεν, επιβεβαιωμένο από τη Jeep πως το νέο Compass θα είναι σημαντικά μεγαλύτερο δε. Στα 4.395 χλστ. εκτείνεται το σημερινό, οπότε για το καινούργιο θα πρέπει να περιμένουμε κοντά στα 4,5 μέτρα μήκος, δηλαδή μέσα στη «φωλιά» των C-SUV.
Κάτω από το αμάξωμα αναλαμβάνει η πλατφόρμα STLA Medium, προσφέροντας ευρεία γκάμα επιλογών στα κινητήρια σύνολα. Και παραδοσιακά θερμικά μοτέρ, και υβριδικά, και για πρώτη φορά αμιγώς ηλεκτρικό. Ένα Compass για κάθε γούστο, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Jeep, για το πιο παγκόσμιο μοντέλο στη γκάμα της (επίσης κατά δήλωση της ίδιας, της εταιρίας). Peugeot 3008/E-3008 και Opel Grandland θα δανείσουν πολλά από τα μηχανικά τους μέρη στο νέο Compass, καθώς ήδη πατάνε στο νέο πάτωμα της Stellantis. Το νέο Compass θα ξεκινήσει να παράγεται αρχικά στο εργοστάσιο του Malfi, στην Ιταλία, τον επόμενο χρόνο, ενώ από το 2026 θα αρχίσει η συναρμολόγησή του και σε άλλες περιοχές (πρωτίστως Βόρεια Αμερική).