H Lancia Delta HF Integrale μπορεί να μετρά σχεδόν τρεις δεκαετίες από τότε που έκανε την πρώτη της εμφάνιση, ωστόσο παραμένει ανεξίτηλη στην καρδιά των αυτοκινητόφιλων – και, δη, ιταλικής «ανατροφής». Ποιος δεν θα ήθελε ένα τέτοιο τετράτροχο να το περιποιοείται, να το ευχαριστιέται και, πάνω από όλα, να το οδηγεί; Μια οδήγηση ανόθευτη, από εποχές που δεν υπήρχε ίχνος ηλεκτρονικής υποβοήθησης.
Η συγκεκριμένη ταιριάζει απόλυτα στην περιγραφή. Είναι μοντέλο του 1989 και βαμμένη στα αγωνιστικά χρώματα της Martini, διατηρούμενη -βάσει φωτογραφιών και περιγραφής- σε εξαιρετική κατάσταση τόσο μέσα-έξω, όσο και σε επίπεδο μηχανικών μερών. Παρά τα 32 χρόνια κυκλοφορίας, το οδόμετρο αναγράφει ούτε 100.000 χλμ. (98.973 χλμ.) Η Ιταλίδα αγοράστηκε ως κανονική Integrale 16V σε λευκό χρώμα, όμως αργότερα ο πρώτος ιδιοκτήτης θέλησε να πάρει μια έντονη δόση από τις Delta των Juha Kankkunen και Didier Auriol, ντύνοντας το αυτοκίνητο στα χρώματα της Martini, αλλάζοντας τις ζάντες με 17άρες της ΟΖ και τοποθετώντας μια τετράδα προβολείς της PIAA.
Άλλες μετατροπές περιλαμβάνουν ανάρτηση της Selex και νέα εξάτμιση, η οποία πάντως είναι αρκετά αμφιλεγόμενη με τις διπλές απολήξεις. Μεταβολές στην απόδοση δεν αναφέρονται, οπότε ο 2.0λτ. τετρακύλινδρος τούρμπο λογικά παραμένει στους 200 ίππους και τα 304 Nm ροπής. Ο συνδυασμός του με το 5άρι χειροκίνητο, την τετρακίνηση και το βάρος των 1.250 κιλών εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,7 δλ. και τελική 220 χλμ./ώρα. Θυμηθείτε, μιλάμε για αυτοκίνητο του 1989.
Η τιμή της μεθυστικής αυτής Integrale ανέρχεται στις 45.000 δολάρια μέχρι στιγμής, με 3 μέρες να απομένουν για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας.