Το GR Corolla είναι ένα αυτοκίνητο που έχει σχεδιαστεί για να οδηγείται «τέζα». Η Toyota περιλαμβάνει και την οδήγηση σε πίστα εντός εγγύησης, σε ένα δείγμα ενσυναίσθησης και αναγνώρισης των αναγκών για τους πελάτες της, οι οποίοι υπάρχει αρκετά μεγάλη πιθανότητα να αντιμετωπίσουν δύσκολες στιγμές λόγω οδήγησης στα όρια. Το «κράου», όμως, μπορεί να έρθει και σε απλή βόλτα. Μια λάθος αλλαγή ταχύτητας υπόθεση είναι, όπως πολύ επίπονα διαπίστωσε ένας κάτοχος GR Corolla στην Αμερική.
Ο Charlie Holmblad αγόρασε το ιαπωνικό hot hatch μόλις πριν λίγες εβδομάδες, έχοντας συμπληρώσει όλα κι όλα λίγο πάνω από 800 χλμ. στο οδόμετρο. Άστρωτο αμάξι, δηλαδή, και δίχως να το πιέζει σε πίστα ή βουνό, όπως υπογραμμίζει ο ίδιος. Μια βραδιά που γυρνούσε από τη δουλειά, λοιπόν, είπε να ανοίξει λίγο τον 1.600άρη τρικύλινδρο τούρμπο και να χαρεί τα 304 άλογά του. Τι το ήθελε; Όπως παραδέχεται, κατά την προσπάθεια για ανέβασμα από 4η σε 5η έκανε μια από τις πιο κλασικές «φάβες», που μπορεί να τύχουν σε χειροκίνητο κιβώτιο: κάρφωσε κατά λάθος 3η. Ένα σφάλμα που είχε σαν αποτέλεσμα να «δαιμονιστεί» ο G16E-GTS στις 8.900 σ.α.λ., τη στιγμή που το όριο περιστροφής του είναι στις 6.500 σ.α.λ.!
Αναμενόμενα, τα πάντα έγιναν «λίμπα» σε κινητήρα, αλλά και κιβώτιο: βαλβίδες ενσωματώθηκαν στην κυλινδροκεφαλή, γρανάζια και συγχρονιζέ «ξυρίστηκαν», τρύπες άνοιξαν στο μπλοκ, μέχρι ολόκληρο πιστόνι όχι απλά καρφώθηκε στα τοιχώματα, αλλά έλιωσε λόγω της θερμότητας που αναπτύχθηκε! Αναμενόμενα, ο λογαριασμός των επισκευών θα ήταν υψηλότατος, μιας και η εγγύηση δεν καλύπτει τη ζημιά. Το κόστος, ωστόσο, ξεπερνά και την πιο απαισιόδοξη προσέγγιση: περίπου 42.000 δολάρια (42.180 ή 39.610 ευρώ), την ώρα που καινούργιο το GR Corolla κάνει 41.500 δολάρια (38.470 ευρώ)!