Διακαής πόθος των «Χονταίων», αλλά και γενικότερα των petrolheads, δεν είναι άλλος από την επιστροφή του CRX. Η Honda προσπάθησε να το αναβιώσει με το CR-Z, τα κατάφερε αρκετά καλά εμφανισιακά, όμως με 124 υβριδικούς ίππους στις 6.000 σ.α.λ. λίγη σχέση είχε με τους 160 «δαιμονισμένους» στις 8.200 του CRX. Το κομπρεσοράτο που βλέπουμε πάντως, κάνει ό,τι μπορεί για να σταθεί ισάξιο του ιστορικού προγόνου.
Το CR-Z ήταν η χαμένη ευκαιρία της Honda να αναβιώσει το CRX. Ενώ εμφανισιακά και σε στήσιμο οι Ιάπωνες τα πήγαν υπέροχα, οι μέτριες επιδόσεις του υβριδικού 1.500άρη VTEC και η υψηλή τιμή το καταδίκασαν εμπορικά. Το CR-Z είχε κάτω από το καπό έναν ατμοσφαιρικό 1.5 VTEC 111 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 145 Nm στις 4.800 σ.α.λ., σε συνδυασμό με έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα 14 ίππων και 79 Nm. Οι εμπρός τροχοί έπαιρναν κίνηση από 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή CVT, περνώντας στο οδόστρωμα συνδυαστικά 123 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. (130 προς το τέλος της καριέρας του) και 174 Nm μόλις στις 1.000-1.500 σ.α.λ. (167 Nm με το CVT). Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονταν σε 9,9 δλ. και η τελική έφτανε στα 200 χλμ./ώρα.
Ο μπλε Ιάπωνας εμπρός μας, ωστόσο, λέει μια πολύ διαφορετική ιστορία. Φαίνεται εξάλλου, από το αεροδυναμικό «κοστούμι» και τις πολυάκτινες 17άρες ζάντες. Το εν λόγω CR-Z είναι ένα από τα 300 Supercharged (το υπ’ αριθμόν 98, για την ακρίβεια), που ετοίμασε η Mugen. Ο αγωνιστικός/βελτιωτικός βραχίονας της Honda δεν γινόταν να αφήσει στη μοίρα του το μικρό sportscar, επιτρέποντάς του να ξεκλειδώσει όλη του τη δυναμική. Ο μηχανικός υπερσυμπιεστής παίζει πρωτεύοντα ρόλο σε αυτό, αυξάνοντας την απόδοση στα -πολύ πιο ταιριαστά για το χαρακτήρα του μοντέλου- 180 άλογα. Επιδόσεις δεν αναφέρονται στην αγγελία, αλλά ηλίου φαεινότερο ότι δεν θα έχουν σχέση με του κανονικού CR-Z. To ίδιο ισχύει αναμενόμενα και για την τιμή του. Ενώ τα απλά κυμαίνονται γύρω στις 10.000 ευρώ, το κομπρεσοράτο πωλείται αισίως έναντι 29.750 λιρών (35.861 ευρώ).