Το S660 έχει κερδίσει τον χαρακτηρισμό «S2000 τσέπης». Μάλιστα, μετά την κατάργηση του S2000 και μέχρι τη δική του, πριν 2 χρόνια, το μικρό διθέσιο ήταν το μοναδικό roadster στην γκάμα της Honda. Και η Mugen φρόντιζε να το φέρνει ακόμα πιο κοντά στο S2K, τουλάχιστον από πλευράς χαρακτήρα. Όπως θα δούμε, όμως, πλέον ένα Mugen S660 μπορεί να ξεπεράσει σε τιμή ένα μεταχειρισμένο S2000.
O φημισμένος Ιάπωνας βελτιωτής δεν ήταν ο μόνος που έβαλε τις πινελιές του στο S660. Η Yamaha συνεισέφερε στην τόνωση του S660, μέσω του τμήματος Performance Dampers. Όπως φανερώνει το όνομα, ο κόσμος των δύο τροχών συναντά αυτόν των τεσσάρων στην ανάρτηση του μικρού Honda. Η Yamaha τοποθετεί νέα αμορτισέρ πίσων, αλλά και σκληρότερα σινεμπλόκ, ενώ η διάσταση των τροχών (165/55/15 εμπρός και 195/45/16 πίσω) επίσης προέρχεται από δοκιμές των «Τριών Διαπασών».
Η Mugen αναλαμβάνει το οπτικοακουστικό πακέτο, μέσω των νέων προφυλακτήρων, των κατάλληλα διαμορφωμένων sideskirts και της αναβαθμισμένης εξάτμισης. Στο μηχανοστάσιο δεν έχει μπει χέρι, οπότε ο υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος των 658 κ.εκ. εξακολουθεί να αποδίδει 64 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 104 Nm ροπής στις 2.600 σ.α.λ. συνδυαζόμενος είτε με χειροκίνητο 6άρι, είτε με κιβώτιο CVT διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης. To βάρος στο χειροκίνητο δεν ξεπερνά τα 830 κιλά, με το μήκος να σταματά στα 3.395 χλστ., το πλάτος στα 1.475 χλστ., το ύψος στα 1.180 χλστ. και το μεταξόνιο στα 2.285 χλστ.
Το φανταχτερό Carnival Yellow II που βλέπουμε, ευτυχώς φοράει μηχανική μετάδοση. Κάτι που εκτός από άπειρους πόντους οδηγικής απόλαυσης και αλληλεπίδρασης με το αυτοκίνητο, προσφέρει έξτρα 700 σ.α.λ. στροφαρίσματος στο λιλιπούτειο μοτέρ, το οποίο βρίσκει τον κόφτη στις 7.700 σ.α.λ. Το οδόμετρο από τη μεριά του σταματά στις 34.000 χλμ., κάτι που κάνει ακόμα πιο ποθητό αυτό το S660 καθότι σπάνιο θέαμα στην Ευρώπη. Ο πωλητής το ξέρει, εξ ου και η τιμή των 29.990 λιρών (περίπου 35.400 ευρώ).