Η Mercedes-AMG έχει βαλθεί να μας τρελάνει με τις PHEV δημιουργίες της. Η νέα GT 63 S E Performance, για παράδειγμα, φτάνει σε τέτοια ιστορικά επίπεδα επιδόσεων, ώστε ξεπερνάει ακόμα και το hypercar One!
Η κορυφαία AMG GT δεν ξεχωρίζει ιδιαίτερα οπτικά από τις υπόλοιπες V8, καθώς θα πρέπει να εντοπίσεις τα σήματα και το πορτάκι για τη φόρτισης στο πίσω μέρος για να καταλάβεις ότι μπροστά σου, έχεις ένα θηρίο 816 ίππων και 1.080-1.420 Nm ροπής! Επί των μηχανικών μερών, αναλαμβάνει το παντοδύναμο plug-in υβριδικό σύνολο που πρωτογνωρίσαμε στην τετράπορτη GT 63 S E Performance. Εδώ σε ελαφρώς detuned εκδοχή, με τον 4.0 V8 twinturbo να παράγει 612 ίππους και 850 Nm ροπής (από 639 άλογα και 900 Nm στην υπέρτατη GT 4Door). O ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται στον πίσω άξονα παραμένει στα 204 άλογα, διαμορφώνοντας τη συνολική απόδοση στους 816 ίππους και τα 1.420 Nm – ένα «τσακ» χαμηλότερα από τα 843 άλογα και 1.470 Nm της GT 63 S E. Και πάλι, βέβαια, μιλάμε για ένα αυτοκίνητο στο top 3 παραγωγής όλων των εποχών για τη φίρμα από τη Στουτγκάρδη, το οποίο παράλληλα παίρνει το No1 στην επιτάχυνση.
Η GT 63 S E Performance αξιοποιεί στο έπακρο το lauch control, το αναβαθμισμένο σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4Matic+ και τις ταχύτερες αλλαγές του 9τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, για να εκτοξευτεί στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός μόλις 2,8 δλ. Χρόνος που την τοποθετεί στην κορυφή όλων των εποχών για Mercedes παραγωγής, ξεπερνώντας κατά 0,1 δλ. το -καταγωγής και τεχνολογίας Formula 1- One! Η τελική ταχύτητα υπολείπεται 20 χλμ./ώρα του αδελφού hypercar (320 χλμ./ώρα αντί 340), αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε πως το One κοστίζει πολλαπλάσια χρήματα.
Το ιστορικού επιπέδου γκάζι της GT 63 S E Performance συνοδεύεται από το ανάλογο υπόβαθρο σε στήσιμο και φρένα, καθώς το AMG Active Ride Control διαθέτει ημι-ενεργές αντιστρεπτικές (πέρα από ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ) και σύστημα τετραδιεύθυνσης, ενώ το σύστημα πέδησης αποτελείται από κεραμικά δισκόφρενα 16,5 ιντσών εμπρός και 15 ιντσών πίσω, μαζί με 6πίστονες δαγκάνες μπροστά και μονοπίστονες πίσω.