Καταγάλανο Honda S2000 προκαλεί έξαψη

Το Honda S2000 είναι πλέον κλασικό και διαχρονικά ποθητό αυτοκίνητο. Είτε μιλάμε για AP1, είτε για AP2, τα εργοστασιακά δείγματα αλλάζουν χέρια για πολλές χιλιάδες ευρώ. Ειδικά όταν πρόκειται για δείγματα με ελάχιστα χιλιόμετρα και σε χρώματα, που δεν έχουμε συνηθίσει το S2K.

Το Laguna Blue Pearl είναι μια από τις πιο σπάνιες αποχρώσεις που μπορεί να ντύσει S2000, αλλά και μία από τις πιο ταιριαστές για τις αναλογίες του ιαπωνικού roadster. Το συγκεκριμένο μας έρχεται από την Αμερική και το 2008, με το ψηφιακό οδόμετρο να αναγράφει 15.474 μίλια (24.902 χλμ.). Το άψογο AP2  προέρχεται από διαρκή φύλαξη σε κλειστό γκαράζ, ενώ πάνω του δεν υπάρχει τίποτα «εξωσχολικό», μην έχοντας ούτε aftermarket φίλτρο. Σε αψεγάδιαστη φόρμα διατηρείται ολόκληρο το αμάξωμα, που είναι τόσο προσεγμένο ώστε δεν παρατηρείται ίχνος γρατζουνιάς. Η κουκούλα μοιάζει σαν να βγήκε χθες από τη γραμμή παραγωγής, θαμπάδα δεν εμφανίζεται σε κανένα φανάρι, τα δέρματα στο εσωτερικό δεν έχουν ούτε υποψία φθοράς, ενώ στεφάνη τιμονιού και λεβιές ταχυτήτων είναι πρακτικά αχρησιμοποίητα.

Κάτω από το καπό του AP2 (αμερικανικών προδιαγραφών πάντα) δεν θα μπορούσε παρά να δεσπόζει ο F22C1, των 240 ατμοσφαιρικών ίππων στις 7.800 σ.α.λ. και 220 Nm στις 6.800 σ.α.λ., με τον κόφτη να βρίσκεται στις 8.200 σ.α.λ. (από 9.000 των δικών μας S2000, με τον 2.0λιτρο F20C των 208 Nm κάτω από το καπό). Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 6,2 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 241 χλμ./ώρα, με το δεξί χέρι του οδηγού να είναι υπεύθυνο για τη μετάβαση μεταξύ των 6 σχέσεων, ίσως στο καλύτερο χειροκίνητο κιβώτιο όλων των εποχών!

Η τιμή του, μέχρι στιγμής, ορίζεται στις 35.000 δολάρια (33.543 ευρώ) και θα μπορούσε να χαρακτηριστεί πολύ καλή, δεδομένου ότι στο μέλλον τα «μαμά» S2000 θα λιγοστέψουν. Μόνο που θα πρέπει να βιαστείτε, καθώς η δημοπρασία ολοκληρώνεται σε 3 μέρες.

Get it on Google Play Download on the App Store