Οι ποδοσφαιρόφιλοι θυμόμαστε τη Sharp από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ των 90’s, όταν το όνομα της ιαπωνικής φίρμας δέσποζε σε μερικές από τις καλύτερες φανέλες των Άγγλων. Τώρα η φίρμα από την Οζάκα θέλει να παίξει μπάλα σε ένα εντελώς διαφορετικό και άγνωστο για εκείνη, γήπεδο: εκείνο των αυτοκινήτων.
Από τις τηλεοράσεις, τα κλιματιστικά και τα ψυγεία, η Sharp θέλει να περάσει στο χώρο των τεσσάρων τροχών και να μιμηθεί τη Sony, αλλά και τις Xiaomi – Huawei. Το πρωτότυπο και πλήρως αυτόνομο LDK+ δείχνει πώς σκοπεύει να το κάνει, μέσα από τις φουτουριστικές γραμμές του και την 65άρα οθόνη (Sharp είναι εξάλλου) στην καμπίνα επιβατών! Το αεροδυναμικό καλούπι φιλοξενεί φωτοβολταϊκά πάνελ στην οροφή, που φορτίζουν εν κινήσει τη μπαταρία και αυξάνουν την αυτονομία. Δεν χρειάζεται συζήτηση για το αν είναι ηλεκτρικό, καθώς τα EVs συνιστούν νόρμα σε κάθε εταιρία που μπαίνει στο χώρο της αυτοκίνησης.
Το LDK+ φτάνει τα 4.693 χλστ. μήκους, 1.894 χλστ. πλάτους, 1.625 χλστ. ύψους και τα 2.921 χλστ. μεταξονίου, με το βάρος να ξεπερνά τα 1.950 κιλά. Η χωρητικότητα της μπαταρίας δεν ανακοινώνεται, ωστόσο αρκεί για 505 χλμ. αυτονομίας – αλλά στον υπεραισιόδοξο κύκλο NEDC, οπότε σε WLTP υπολογίζουμε τουλάχιστον 100-130 χλμ. λιγότερα. Ένας ηλεκτροκινητήρας 235 ίππων και 339 Nm αναλαμβάνει την κίνηση του τετράτροχου Sharp, δίχως να αποσαφηνίζεται αν κινεί τους εμπρός ή τους πίσω τροχούς (μάλλον το δεύτερο).
Το concept car, που περισσότερο θυμίζει μοντέλο προ-παραγωγής, παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα σε εκδήλωση στο Τόκιο, όπου η Sharp ανακοίνωσε τα πλάνα της για έναρξη παραγωγής το 2030.