Σκαραβαίος και Porsche είναι ιστορικά συνδεδεμένοι μεταξύ τους. Ο Ferdinand Porsche ήταν εκείνος που σχεδίασε το αρχέγονο «σκαθάρι» της VW, δημιουργώντας παράλληλα το σημερινό κολοσσό της αυτοκίνησης. Λίγα χρόνια αργότερα μετέφερε την τεχνοτροπία «όλα πίσω» σε αυτοκίνητα με το δικό του όνομα πάνω, αρχικά στην Porsche 356 και μετέπειτα στο ζωντανό θρύλο που γνωρίζουμε ως «911». Λίγο από όλα έχει το VW Beetle, που θαυμάζουμε στις φωτογραφίες.
Ξεκίνησε την πορεία του σαν ένας κανονικός Σκαραβαίος, με τον 1.300άρη των 54 ίππων στο πίσω μέρος. Σύντομα, όμως, άρχισαν να μπαίνουν ιδέες στον κάτοχό του για επανένωση με τις «πορσικές» ρίζες του. Πρώτος υποψήφιος ο εξακύλινδρος boxer της 996, αλλά ήταν αρκετά δυσεύρετος – κι επειδή ακριβώς ήταν δυσεύρετος, όσες μάντρες τον είχαν ζήταγα όσα τους έλειπαν. Τελικά ο ιδιοκτήτης του Beetle πήγε με την εναλλακτική της πρώτης Boxster, διατηρώντας το project ολοζώντανο. Κι αυτή εξακύλινδρο επίπεδο μοτέρ είχε, απλά όχι στα 300 άλογα της τότε 911. Και τα 260 άλογα του 3.2λτ. από τη Boxster S πάντως, εξαιρετική τιμή είναι για «Κατσαριδάκι».
Για να μπει φυσικά ένας τέτοιος κινητήρας, αλλά και για να υποστηριχθεί με ασφάλεια μια αύξηση της ισχύος στο πενταπλάσιο της εργοστασιακής, χρειάστηκε ξήλωμα και ενίσχυση όλο το σασί, μαζί εννοείται με τις αναρτήσεις και τα φρένα. Κινητήρας και μετάδοση μπήκαν απευθείας από τη Boxster, όπως και τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά. Το μετενσαρκωμένο σε Porsche Beetle διαθέτει πλέον τόσο αερόσακους, όσο και ABS, μαζί με το μεγαλύτερο μέρος του εσωτερικού από το συγγενικό roadster. Πλέον μπορεί να αναζητήσει τον επόμενο τυχερό, καθώς πωλείται έναντι 60.000 ευρώ. Πολλά λεφτά για Beetle, αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με κάτι πολύ παραπάνω.