Η VW έχει πολλή όρεξη για τα 50α γενέθλια του Golf, ετοιμάζοντας επετειακές εκδόσεις και εορταστικά events. Πάνω από όλα, όμως, τοποθετείται ένα: η παρουσίαση του ισχυρότερου και ταχύτερου όλων των εποχών, που παράλληλα υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να γίνει το ταχύτερο VW παραγωγής στα χρονικά!
Εκπρόσωπος της «ΦαουΒε» μίλησε στο Road & Track, στα πλαίσια της παρουσίασης του νέου Golf GTI Clubsport. Του ταχύτερου μπροστοκίνητου Golf, δηλαδή, μέχρι σήμερα. Οι Γερμανοί δεν θέλουν να περιοριστούν σε αυτό το επίτευγμα, προετοιμάζοντάς μας για τίτλους περί ρεκόρ ισχύος και επιδόσεων στη μέχρι σήμερα ιστορία του μοντέλου, που μετράει από το 1974. Ο Martin Hube αποκάλυψε τα πλάνα του Βόλφσμπουργκ για ένα Golf R Clubsport, συνδυάζοντας τα καλύτερα στοιχεία και από τις δυο εκδόσεις: από τη μια το χαμηλότερο βάρος και το πιο σφιχτό στήσιμο του Clubsport, από την άλλη τα 320 άλογα και την τετρακίνηση του R. Που δεν θα είναι μόνο 320 οι ίπποι, δηλαδή.
Ο τίτλος του ισχυρότερο Golf παραγωγής, αυτή τη στιγμή ανήκει στο περιορισμένης παραγωγής (και πανάκριβο) R 333. Χρυσό ιωβηλαίο, πάντως, δεν γιορτάζεις με 333 άλογα, που στο φινάλε τα έχουμε ξαναδεί. Για αυτό και το R Division δουλεύει πάνω στον 2.0 TSI, ώστε να τον φτάσει στα επίπεδα των 400 ίππων! Εννοείται δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με τα 4,6 δλ. του R 333 στο 0-100 χλμ./ώρα , ή με τα 270 χλμ./ώρα της τελικής. Αν όντως το R Clubsport έχει 400 άλογα κάτω από το καπό, τότε θα πρέπει να περιμένουμε γκάζι επιπέδου Audi RS 3 – μπορεί και καλύτερο, λόγω χαμηλότερου βάρους. Τουτέστιν, γύρω στα 3,7-3,8 δλ. και μια τελική τουλάχιστον 280 χλμ./ώρα (με το προαιρετικό Driver’s Package).