Για να βρει κανείς απείραχτο και κυρίως ατρακάριστο Honda S2000, πραγματικά θα πρέπει να ρίξει ζάρι. Το ασημί που βλέπουμε συγκαταλέγεται στα σπάνια αυτά δείγματα, που γίνονται ακόμα πιο δυσεύρετα όταν μιλάμε για ελάχιστο αριθμό χιλιομέτρων.
Είναι μοντέλο του 2001 και μετά βίας αριθμεί πάνω από 1.500 χλμ., καθώς το ψηφιακό οδόμετρο αναγράφει μόλις 948 μίλια (1.525 χλμ.). Το άψογο AP1 προέρχεται από διαρκή φύλαξη σε κλειστό γκαράζ, ενώ πάνω του δεν υπάρχει τίποτα «εξωσχολικό», μην έχοντας ούτε aftermarket φίλτρο. Το splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, οι πλαϊνές ποδιές και η αεροτομή περιλαμβάνονται στο εργοστασιακό aero kit, που ήταν εξαιρετικά δημοφιλές σε πολλές αγορές (πρώτη και καλύτερη της Αμερικής).
Σε αψεγάδιαστη φόρμα διατηρείται ολόκληρο το αμάξωμα, που είναι τόσο προσεγμένο ώστε δεν παρατηρείται ίχνος γρατζουνιάς. Η κουκούλα μοιάζει σαν να βγήκε χθες από τη γραμμή παραγωγής, θαμπάδα δεν εμφανίζεται σε κανένα φανάρι, τα δέρματα στο εσωτερικό δεν έχουν ούτε υποψία φθοράς, ενώ στεφάνη τιμονιού και λεβιές ταχυτήτων είναι πρακτικά αχρησιμοποίητα.
Κάτω από το καπό δεν θα μπορούσε παρά να δεσπόζει ο θρυλικός F20C1, των 240 ατμοσφαιρικών ίππων στις 8.300 σ.α.λ. και 208 Nm στις 7.500 σ.α.λ., μετά του ανατριχιαστικού ήχου του στις 9.000 σ.α.λ. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 6,2 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 241 χλμ./ώρα, με το δεξί χέρι του οδηγού να είναι υπεύθυνο για τη μετάβαση μεταξύ των 6 σχέσεων, ίσως στο καλύτερο χειροκίνητο κιβώτιο όλων των εποχών!
Η τιμή του, μέχρι στιγμής, ορίζεται στις 36.500 δολάρια (33.638 ευρώ) και θα μπορούσε να χαρακτηριστεί πολύ καλή, δεδομένου ότι στο μέλλον τα «μαμά» S2000 θα λιγοστέψουν. Μόνο που θα πρέπει να βιαστείτε, καθώς η δημοπρασία ολοκληρώνεται σε 3 μέρες.