Το Duster αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της Dacia, αλλά και της Renault, όχι μόνο με το 5θυρο SUV αμάξωμα, όπως το γνωρίζουμε στην Ευρώπη, αλλά και με καρότσα. To αγροτικό κυκλοφορεί στη Βραζιλία, με τα σήματα των Γάλλων και την ονομασία Oroch, σημειώνοντας αξιοπρόσεκτη επιτυχία στη μεγαλύτερη αγορά της Λατινικής Αμερικής. Κάποια ελάχιστα Duster Pick Up, ωστόσο, έχουν βρει το δρόμο προς την Ευρώπη, μέσω Ρουμανίας.
Η Romturingia διασκευάζει το προηγούμενο Duster και το μετατρέπει από επιβατικό σε μονοκάμπινο pickup. Το εικονιζόμενο είναι ένα από τα δέκα που αλιεύσαμε στις αγγελίες μεταχειρισμένων, αλλά και με τεράστια διαφορά το πιο καινούργιο. Μόλις 250 χλμ. αναγράφει το οδόμετρο, οπότε πρακτικά μιλάμε για αυτοκίνητο – «βιτρίνα». Κάτι που αποτυπώνεται πλήρως στην τιμή, η οποία είναι απίθανα ψηλότερη σε σχέση με όταν ήταν ολοκαίνουργιο. Από τις 22.456 ευρώ ξεκινούσε το Duster Pick Up στη Ρουμανία, 31.990 ευρώ ζητάει ο πωλητής για το συγκεκριμένο! Τι αγοράζεις με αυτά τα χρήματα, πέρα από το πιο ιδιαίτερο αγροτικό της Ευρώπης;
Το «χωραφένιο» Duster έχει μήκος 4.341 χλστ., πλάτος 1.822 χλστ., ύψος 1.678 χλστ., μεταξόνιο 2.673 χλστ. και απόσταση από το έδαφος 224 χλστ. Συγκριτικά με το επιβατικό 5θυρο είναι πιο κοντό κατά 19 χλστ. και 14 χλστ. πιο ψηλό από το έδαφος. Η καμπίνα είναι αποκλειστικά διθέσια και το υπόλοιπο τμήμα έχει μεταμορφωθεί σε μια πλήρως καλυμμένη καρότσα μήκους 1,65 μ., πλάτους 1.350 χλστ. (970 χλστ. ανάμεσα από τους θόλους), χωρητικότητας 1.000 λίτρων (μέχρι τα πλευρικά τοιχώματα) και με ωφέλιμο φορτίο 500 κιλών.
Την κίνηση του Duster Pick-up αναλαμβάνει ο ντίζελ 1.5 λτ. Blue dCi των 115 ίππων στις 3.750 σ.α.λ. και 260 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης, με την Dacia να ανακοινώνει 4,9 λτ./100 χλμ. (κύκλος NEDC).