Πολύς κόσμος είχε βρεθεί «στα κάγκελα» όταν πριν 4 χρόνια, επιβεβαιωνόταν για πρώτη φορά η φήμη περί SUV από τη Ferrari. Οι αντιδράσεις δεν σταμάτησαν, τουναντίον εντάθηκαν, όταν εμφανίστηκαν τα πρώτα πρωτότυπα δοκιμών. Τελικά, πριν δυο εβδομάδες έκανε επίσημο ντεμπούτο το πρώτο SUV στα χρονικά του Μαρανέλο. Οι πιουρίστες «αρρώστησαν», αν και η παρουσία ατμοσφαιρικού V12 στο μηχανοστάσιο απαλύνει κάπως τη δυσφορία. Οι υπόλοιποι, όμως, ιδιαίτερα οι έχοντες τη δέουσα οικονομική επιφάνεια, όχι μόνο δεν δυσανασχέτησαν αλλά μάλλον κατέθεσαν ήδη προκαταβολή για την Purosangue.
H Ferrari δεν πήρε από το πουθενά την απόφαση να εξελίξει SUV, ούτε είχε όρεξη να προκαλέσει κλυδωνισμούς στην παράδοσή της δίχως λόγο. Η τεράστια επιτυχία της Lamborghini Urus κατέστησε την παρουσίαση ανάλογου μοντέλου, απλούστατα μονόδρομο. Κι όπως αποκαλύπτει ο marketing manager της εταιρίας, είχαν απόλυτο δίκιο στις εκτιμήσεις τους. Ο Enrico Galliera μίλησε στο Automotive News για τη ζήτηση που έχει η Purosangue, δηλώνοντας πως έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία: «Υπάρχει κίνδυνος να μην μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στη ζήτηση, οπότε είναι πολύ πιθανό να κλείσουν οι παραγγελίες σύντομα». Ο Galliera δεν έδωσε ακριβή νούμερα, όμως τα μαθηματικά μας βοηθούν να τοποθετήσουμε το εμπορικό σουξέ της «Καθαρόαιμης» σε μια βάση.
Η Ferrari έχει αναφέρει πως ο στόχος για την Purosangue είναι το 20% του όγκου παραγωγής, επί συνόλου ετήσιων πωλήσεων. Το εργοστάσιο του Μαρανέλο έχει παραγωγική δραστηριότητα 15.000 μονάδων ετησίως, οπότε αυτή της Purosangue τοποθετείται μάξιμουμ στις 3.000 μονάδες. Ο Galliera αναγνώρισε επίσης τον 4ετη-5ετη κύκλο ζωής των μοντέλων του «Cavallino Rampante», κάτι που φέρνει τη συνολική παραγωγή της Purosangue στις 12.000-15.000 κομμάτια. Ο Ιταλός παραδέχθηκε πως η Ferrari είχε αρχίσει να δέχεται προπαραγγελίες από το 2018, όταν επισημοποιήθηκε η εξέλιξη του πρώτου SUV της. Όταν επιβεβαιώθηκε πως θα διέθετε ατμοσφαιρικό V12, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, «οι προπαραγγελίες απογειώθηκαν».