Ανόθευτο Honda S2000 AP1 προκαλεί τις αισθήσεις

  • honda-s2000-16v-gt-S4900250-8
  • honda-s2000-16v-gt-S4900250-1
  • honda-s2000-16v-gt-S4900250-5
  • honda-s2000-16v-gt-S4900250-2
  • honda-s2000-16v-gt-S4900250-4
  • honda-s2000-16v-gt-S4900250-37
  • honda-s2000-16v-gt-S4900250-41
  • honda-s2000-16v-gt-S4900250-54
  • honda-s2000-16v-gt-S4900250-63
  • honda-s2000-16v-gt-S4900250-59
  • honda-s2000-16v-gt-S4900250-49
  • honda-s2000-16v-gt-S4900250-108
  • honda-s2000-16v-gt-S4900250-116
  • honda-s2000-16v-gt-S4900250-100
  • honda-s2000-16v-gt-S4900250-76
  • honda-s2000-16v-gt-S4900250-73
  • honda-s2000-16v-gt-S4900250-71
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/honda-s2000-16v-gt-S4900250-8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/honda-s2000-16v-gt-S4900250-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/honda-s2000-16v-gt-S4900250-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/honda-s2000-16v-gt-S4900250-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/honda-s2000-16v-gt-S4900250-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/honda-s2000-16v-gt-S4900250-37.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/honda-s2000-16v-gt-S4900250-41.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/honda-s2000-16v-gt-S4900250-54.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/honda-s2000-16v-gt-S4900250-63.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/honda-s2000-16v-gt-S4900250-59.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/honda-s2000-16v-gt-S4900250-49.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/honda-s2000-16v-gt-S4900250-108.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/honda-s2000-16v-gt-S4900250-116.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/honda-s2000-16v-gt-S4900250-100.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/honda-s2000-16v-gt-S4900250-76.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/honda-s2000-16v-gt-S4900250-73.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/honda-s2000-16v-gt-S4900250-71.jpg

Για να βρει κανείς απείραχτο και κυρίως ατρακάριστο Honda S2000, πραγματικά θα πρέπει να ρίξει ζάρι. Το ασημί που βλέπουμε συγκαταλέγεται στα σπάνια αυτά δείγματα, που γίνονται ακόμα πιο δυσεύρετα όταν μιλάμε για μικρό ή λογικό αριθμό χιλιομέτρων.

Το συγκεκριμένο είναι μοντέλο του 2002 και αριθμεί λίγο πάνω από 94.000 χλμ., καθώς το ψηφιακό οδόμετρο αναγράφει 58.483 μίλια (94.119 χλμ). Το άψογο AP1  προέρχεται από διαρκή φύλαξη σε κλειστό γκαράζ, ενώ πάνω του το μόνο «εξωσχολικό» αφορά ένα σετ ελατήρια χαμηλώματος. Σε αψεγάδιαστη φόρμα διατηρείται ολόκληρο το αμάξωμα, ντυμένο στο κλασικό Silverstone Grey των S2000, που είναι τόσο προσεγμένο ώστε δεν παρατηρείται ίχνος γρατζουνιάς. Η κουκούλα μοιάζει σαν να βγήκε χθες από τη γραμμή παραγωγής (υπάρχει και hard top), θαμπάδα δεν εμφανίζεται σε κανένα φανάρι, τα δέρματα στο εσωτερικό δεν έχουν ούτε υποψία φθοράς, ενώ στεφάνη τιμονιού και λεβιές ταχυτήτων είναι πρακτικά αχρησιμοποίητα.

Κάτω από το καπό δεν θα μπορούσε παρά να δεσπόζει ο θρυλικός F20C1, των 240 ατμοσφαιρικών ίππων  στις 8.300 σ.α.λ. και 208 Nm στις 7.500 σ.α.λ., μετά του ανατριχιαστικού ήχου του στις 9.000 σ.α.λ. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 6,2 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 241 χλμ./ώρα, με το δεξί χέρι του οδηγού να είναι υπεύθυνο για τη μετάβαση μεταξύ των 6 σχέσεων, ίσως στο καλύτερο χειροκίνητο κιβώτιο όλων των εποχών! Όσο για την τιμή του; Εδώ εκπλήσσει ευχάριστα η κατάσταση.

Προς το παρόν το ανώτερο ποντάρισμα της δημοπρασίας ορίζεται στις 9.154 λίρες, που ισοδυναμούν στο πολύ χαμηλό ποσό -για τα δεδομένα των S2K- των 14.731 ευρώ. Τα χιλιόμετρα σίγουρα παίζουν ρόλο, καθώς δεν πρόκειται για δείγμα με 5.000 ή 10.000 χλμ., αλλά και πάλι.

Get it on Google Play Download on the App Store