Αν υπάρχει ένα αυτοκίνητο που να λογίζεται ως συνώνυμο της BMW, αυτό δεν είναι άλλο από τη M3. Ειδικότερα, την πρώτη γενιά. Την θρυλική E30. Ένα αυτοκίνητο που έχτισε το μύθο του μέσα από τους αγώνες, για τους οποίους εξάλλου σχεδιάστηκε εξαρχής, ως homologation special. Οι Βαυαροί σημείωσαν αναρίθμητες επιτυχίες στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού, δίνοντας επικές μάχες με τη Mercedes και τις 190Ε 2.3 /2.5-16 Evo ΙΙ. Μέσα από αυτές τις μάχες, ξεπήδησε η E30 Evolution II.
Η BMW έβγαλε μόλις 501 κομμάτια, εν όψει homologation της αγωνιστικής M3 για τo DTM της σεζόν 1988. Η Evo 2 ξεχωρίζει κατευθείαν χάρις στο πιο επιθετικό body kit και τα μεγαλύτερα αεροδυναμικά βοηθήματα, με εμφανέστερα όλων το μεγάλο splitter μπροστά και την αεροτομή πίσω. Δεν χωρά αμφιβολία πως οι 15άρες πολυάκτινες της BBS συναγωνίζονται σε κερδισμένα βλέμματα, όπως και τα κίτρινα φανάρια μπροστά. Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα ημιδερμάτινα μπάκετ της Recaro με τις καρό επενδύσεις, μαζί φυσικά με το τριάκτινο τιμόνι και τα χρώματα του M GmbH σε αυτό, αλλά και τις πλάτες των καθισμάτων. Αυτό που προξενεί τη μεγαλύτερη εντύπωση, ωστόσο, είναι η ένδειξη του κοντέρ.
Παρότι μιλάμε για μια από τις πιο συλλεκτικές «Μπέμπες», βλέπουμε ότι ο ιδιοκτήτης την έχει καταχαρεί. Πάνω από 177.580 χλμ. έχει διανύσει έως τώρα, με την ελπίδα πως και ο επόμενος θα συνεχίσει με την ίδια όρεξη για οδήγηση. Προσφέρεται, εξάλλου, ο ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος των 2.3 λίτρων, με τους 218 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και τα 230 Nm στις 4.600 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το 5τάχυτο «dogleg» μηχανικό κιβώτιο, το βάρους 1.200 κιλών αμάξωμα επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ. και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 241 χλμ./ώρα.
Από τις 501 M3 Evolution II που κατασκευάστηκαν, οι περισσότερες ήταν στο Misano Red κόκκινο χρώμα. Το μπλε Macao Blue που βλέπουμε είναι πολύ πιο σπάνιο, συνδράμοντας τα μέγιστα στην περαιτέρω απογείωση της τιμής. Παρά τις σχεδόν 178.000 χλμ. της συγκεκριμένης, οι εκτιμήσεις θέλουν τη δημοπρασία να κλείνει μεταξύ 150.000 και 180.000 δολαρίων (138.210-165.850 ευρώ).