«Ραλιάρα» BMW 7άρα σκορπάει ζήλια σε κάθε SUV

Μια από τις σουρεάλ κατασκευές αυτοκινήτου κυκλοφορεί στην Τσεχία, με τη μορφή μιας BMW Σειράς 7 έτοιμης για ράλλυ! Ντυμένης κατάλληλα για την περίσταση μάλιστα, έχοντας τα ιστορικά χρώματα της Rothmans να καλύπτουν το αμάξωμα.

Η απίστευτη 7άρα E65 ξεκίνησε την καριέρα της το 2005, ως μια κανονική λιμουζίνα. Κάπου στη συνέχεια, όμως, ο δεύτερος κάτοχός της αποφάσισε να τη μετατρέψει σε μιμητή των αγωνιστικών του Ντακάρ, αντλώντας έμπνευση από την Porsche 959 (και την 911 Dakar). Το κορμί της Βαυαρής έβαλε τη φορεσιά της Rothmans, «άρβυλα» (βλέπε lift kit 5 εκατοστών και χωμάτινα ελαστικά Yokohama Geolander), σιδεριές, προβολιέρα της Hella, λευκές 18άρες ζάντες της Rota, λασπωτήρες, σχάρα οροφής με σκηνή, προστατευτικές ποδιές, τα πάντα. Πλέον η 19χρονη «Μπέμπα» έχει τέτοια off road εμφάνιση και υπόβαθρο, που κάνει τη συντριπτική πλειονότητα των SUV να τη θαυμάζουν/ζηλεύουν.

 

Στα μηχανικά μέρη συναντάμε αναβαθμίσεις και επί της μετάδοσης, καθώς ο πίσω άξονας διαφεντεύεται πλέον από μηχανικό μπλοκέ διαφορικό. Όλοι οι σύνδεσμοι της ανάρτησης έχουν αντικατασταθεί με ενισχυμένους, ενώ νέα είναι τόσο η εξάτμιση όσο και ο εγκέφαλος του κινητήρα, ο οποίος είναι ο 3.0λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος bi-turbo M57 ντίζελ. Εργοστασιακά η 730d απέδιδε 228 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 520 Nm στις 2.000-2.750 σ.α.λ., ωστόσο εδώ η ισχύς ανέρχεται πια σε 282 άλογα και πάνω από 600 Nm ροπής. Συνεπώς θα πρέπει να περιμένουμε ταχύτερη επιτάχυνση από τα 7,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική λογικά παραμένει ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα. Το θέμα με τη συγκεκριμένη 7άρα, όμως, είναι πως μπορεί να κάνει πολλά από τα παραπάνω σε χώμα και λάσπες.

Και τα κάνει, αν κρίνουμε από τις 555.555 χλμ. που γράφει ως στιγμής το κοντέρ! Ο σημερινός ιδιοκτήτης, που τη μετέτρεψε στο αξιοζήλευτο off-roader των φωτογραφιών, την αγόρασε με περίπου 540.000 χλμ. και σπασμένο το 6άρι αυτόματο της ZF. Αφού θα έκανε που θα έκανε rebuild, αποφάσισε να τα δώσει όλα και να φτιάξει ένα μοναδικό αυτοκίνητο – το οποίο θα έχει συνέχεια, καθώς για το καλοκαίρι είναι προγραμματισμένη η τοποθέτηση ακόμα πιο off road ανάρτησης, με μεγαλύτερη διαδρομή αμορτισέρ και έξτρα απόσταση από το έδαφος.

Get it on Google Play Download on the App Store