Η Genesis δεν μπαίνει στον πειρασμό να λανσάρει μικρότερα ή πιο προσιτά αυτοκίνητα, καθώς ετοιμάζει το επόμενο κύμα νέων μοντέλων της. Αντίθετα, βαδίζει ολοταχώς σε μια γκάμα με μεγαλύτερες, ισχυρότερες και ακόμα πιο πολυτελείς προτάσεις, με σκοπό να εδραιωθεί ως παγκόσμιος παίκτης στα ανώτερα κλιμάκια της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η νέα εποχή της Genesis θα ξεκινήσει με μια SUV ναυαρχίδα, που θα παρουσιαστεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης το Μάιο. Ο επικεφαλής σχεδίασης της κορεατικής φίρμας, Luc Donckerwolke, μίλησε στο Auto Express για τι επιφυλάσσει το μέλλον της μάρκας και δήλωσε: «Έχετε ήδη πάρει μια γεύση από το πρωτότυπο Neolun, το οποίο θα αναλάβει το ρόλο της ναυαρχίδας. Μέχρι τώρα, τέτοια μοντέλα παραδοσιακά ήταν σεντάν. Πλέον, όμως, έχουμε και τα SUV στην ίδια θέση». Η Genesis γνωρίζει πολύ καλά τον σκληρό ανταγωνισμό στην παγκόσμια αγορά των premium αυτοκινήτων, θέλοντας να προσφέρει στην κορυφή της γκάμας επιλογές στους υποψήφιους αγοραστές, διαφοροποιούμενη έτσι από τους περισσότερους αντιπάλους της.
«Η Genesis θα έχει μια ποικιλία από προτάσεις σε “ναυαρχικό” επίπεδο και είμαστε πανέτοιμοι να τις βάλουμε στην παραγωγή», συμπλήρωσε ο Doncerwolke. Κάτι που μπορεί να σημαίνει ότι, κατά πάσα πιθανότητα, τα εντυπωσιακά G90 X Gran Coupe και X Gran Convertible θα βρουν το δρόμο προς τις αντιπροσωπείες. Αυτό, μέσες-άκρες, υποστηρίζει και ο επικεφαλής προϊοντικού σχεδιασμού της εταιρίας, Marc Choi: «Δεν φτιάχνουμε πρωτότυπα αυτοκίνητα χωρίς την πρόθεση να τα βάλουμε στην παραγωγή. Δουλειάς μας τώρα είναι να συνδυάσουμε αυτή τη νοοτροπία, με ένα επικερδές επιχειρηματικό μοντέλο. Δεν μας ενδιαφέρουν τα μικρότερα μοντέλα, δεν κυνηγάμε τον όγκο πωλήσεων, αλλά την κερδοφορία και το κύρος. Δεν είναι θέμα κινδύνου κανιβαλισμού με τις Hyundai και Kia, αλλά μεγιστοποίησης του κέρδους ανά μονάδα και ανύψωσης του προφίλ της μάρκας».
Αυτή η στρατηγική απαντά επίσης σε ερωτήσεις σχετικά με το ποια μοντέλα της τρέχουσας γκάμας του Genesis θα αντικατασταθούν, και ποια όχι. Το G70 βρίσκεται στη δυσχερέστερη θέση, όπως εξηγεί ο Choi: «Δύσκολο να συνεχίσει το G70, καθότι τοποθετείται σε μια κατηγορία (σ.σ. premium μεσαία) με πολύ μικρή κερδοφορία. Αυτός είναι ο λόγος που εστιάζουμε στα μεγαλύτερα G80 και G90».