Πριν δυο εβδομάδες η Genesis παρουσίασε την πρώτη ναυαρχίδα της: το G90. Ένα αυτοκίνητο που τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας και ευελπιστεί να ανταγωνιστεί τις ιστορικές δυνάμεις του segment, που ακούν στα ονόματα «Mercedes S-Class» και «BMW Σειρά 7».
Σήμερα οι Κορεάτες δημοσίευσαν εικόνες από την υπερπολυτελή καμπίνα, αλλά και τα επιμέρους χαρακτηριστικά του G90. Χαρακτηριστικά που δεν έχουμε ξαναδεί σε κατασκευή της συγκεκριμένης προέλευσης και προκαλούν εντύπωση. Ξεκινάμε απευθείας από το εσωτερικό, όπου οι επιβάτες απολαμβάνουν διάκοσμο, υλικά και τεχνολογία κορυφαίου επιπέδου. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών και η ισομεγέθης οθόνη αφής είναι τα λιγότερα. Στα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων συναντάμε οθόνες 8 ιντσών, ενώ παράλληλα διατίθεται διπλή πανοραμική ηλιοροφή, ηχοσύστημα 23 ηχείων της Bang & Olufsen (με πτυσσόμενα twitters μάλιστα), λειτουργία μασάζ σε όλα τα καθίσματα, λειτουργία ανάκλιντρου και υποπόδια στα πίσω, αλλά και εργονομικές θήκες μικροαντικειμένων (χαρακτηριστικές αυτές στις πίσω κολώνες).
Ενδεικτικό της προσήλωσης στη λεπτομέρεια από τη Genesis, το γεγονός πως υπάρχουν επιλογές ακόμα και για το πώς θα μυρίζει το εσωτερικό! Τρεις διαφορετικές ευωδίες προσφέρονται, με τις ονομασίες The Driver’s Awakening, The Great Outdoors και My Favorite Place. Πληροφορίες για το είδος αρώματος δεν υπάρχουν, ωστόσο γνωστοποιείται πως η ένταση και το είδος της μυρωδιάς ελέγχεται ξεχωριστά από τους εμπρός και πίσω επιβάτες!
Στα πιο ουσιώδη, που αφορούν τα δρώμενα κάτω από το καπό, το G90 παίρνει κίνηση από τον 3.5 V6 twinturbo των 380 ίππων και 530 Nm. Όλοι οι τροχοί τροφοδοτούνται με ισχύ, μέσω συστήματος τετρακίνησης και 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται. Αντίθετα, η Genesis εμφανίζεται λαλίστατη στην περιγραφή των συστημάτων που φροντίζουν για την οδηγική εμπειρία. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Preview-Electronic Control σκανάρει συνεχώς το οδόστρωμα, προσαρμόζοντας κατάλληλα το ύψος και τη σκληρότητα. Σε κατηφορική κλίση, για παράδειγμα, σηκώνει το εμπρός μέρος ώστε να μην διαταράσσεται η ισορροπία της ποιότητας κύλισης και να μην «βρει» το ρύγχος στο τέλος της. Σε ανηφόρα, ανυψώνει το πίσω. Σε «σπασμένο» οδόστρωμα, σηκώνει ολόκληρο το αυτοκίνητο για την προστασία των μηχανικών μερών.
Παράλληλα, το σύστημα τετραδιεύθυνσης φροντίζει για το συνδυασμό ευελιξίας και σταθερότητας. Στις χαμηλές ταχύτητες οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα από τους εμπρός έως 4 μοίρες, συνδράμοντας στη μείωση του κύκλου στροφής και την ευκολία στο παρκάρισμα. Με υψηλότερες ενδείξεις στο κοντέρ η περιστροφή τους διατηρείται έως τις 2 μοίρες.