Η Genesis αναβαθμίζει το G70, θέλοντας να προσφέρει από τη βασική κιόλας έκδοση ένα σπορ σεντάν με χαρακτηριστικά, που ο ανταγωνισμός δίνει στις κορυφαίες (και ακριβότερες).
Πρώτη διαφορά που εντοπίζει το μάτι, πίσω από τις 19άρες (επίσης στάνταρ) ζάντες αλουμινίου. Τα δισκόφρενα της Brembo τοποθετούνται πλέον από τη βασική έκδοση, αναβαθμίζοντας το G70 τόσο οπτικά όσο, πολύ σημαντικότερα, και δυναμικά. Το Kawah Blue χρώμα των φωτογραφιών, μαζί με το ανθρακί Vanta Gray, αποτελούν νέες προσθήκες στην παλέτα, ενώ ανάλογες διαφορές συναντάμε στην καμπίνα. Οι δερμάτινες επενδύσεις ντύνονται πλέον στους συνδυασμούς Obsidian Black/Fog Gray ή Obsidian Black/Vanilla Beige, πλαισιώνοντας τα νέα πλήκτρα αφής για τον κλιματισμό και τους πλευρικούς αερόσακους (όχι κουρτίνας, στα καθίσματα) για τους πίσω επιβάτες.
Η κυριότερη βελτίωση του G70, ωστόσο, πέρα από τα φρένα, την αισθητική και τα συστήματα ασφαλείας, κρύβεται στο μηχανοστάσιο. Εκεί όπου ο 2.0λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο αποχωρεί, δίνοντας τη θέση του στον 2.5άρη υπερτροφοδοτούμενο. Αντικατάσταση που κατευθείαν αυξάνει την ισχύ κατά 48 ίππους, φτάνοντας αισίως τους 300 (252 πριν). Εξίσου σημαντική η αύξηση στη ροπή, η οποία σκαρφαλώνει στα 420 Nm από τα 353. Ενα 8άρι αυτόματο κιβώτιο αναλαμβάνει να τροφοδοτήσει είτε τους πίσω είτε τους τέσσερις τροχούς, με τις επιδόσεις να αναμένονται δραστικά βελτιωμένες. To 0-100 χλμ./ώρα δεδομένα θα είναι κάτω τα 6,7 δλ. του σημερινού, σπάζοντας ενδεχομένως και το φράγμα των 6,0 δλ.
Σύμφωνα με τους Κορεάτες το ανανεωμένο G70 προσφέρει την ισχυρότερη βασική έκδοση της κατηγορίας, λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα της αμερικανικής αγοράς. Εκεί η BMW Σειρά 3 εκκινεί από την 330i των 258 ίππων, ενώ η Mercedes C-Class από τη C300 των 255 ίππων. Πλησιέστερο σε ισχύ είναι το Acura TLX, που ξεκινά από τα 272 άλογα (όλα τους 2λιτρα τετρακύλινδρα τούρμπο).