Η VW έχει μια από τις πληρέστερες γκάμες SUV στην ευρωπαϊκή αγορά, ωστόσο σε άλλα μέρη προσφέρει ακόμα περισσότερα μοντέλα. Το Teramont, για παράδειγμα, είναι ένα από τα μεγαλύτερα που κυκλοφορούν, ανεξαρτήτως αγοράς. Πριν λίγες ώρες παρουσιάστηκε η ανανεωμένη του εκδοχή, η οποία σε πρώτο πλάνο εννοείται διατηρεί τις πληθωρικές διαστάσεις, που πάνε πακέτο με τον επιβλητικό χαρακτήρα.
Το νέο Teramont Pro (Atlas στην Αμερική) διακρίνεται για τις πολύ πιο καθαρές γραμμές, ειδικά στο εμπρός μέρος, σε σχέση με τον προκάτοχο. Τα φωτιστικά σώματα κρύβονται πίσω από μια ενιαία κρυστάλλινη φάσα, η οποία φιλοξενεί και τα LED ημέρας που πλαισιώνουν το σήμα, λειτουργώντας παράλληλα και ως μάσκα. Ο προφυλακτήρας διαθέτει μια μικρή εισαγωγή στο κάτω μέρος, αποτελούμενος ουσιαστικά από ένα «μασίφ» πάνελ δίχως αεραγωγούς. Οι πτυσσόμενες χειρολαβές αποτυπώνουν την έμφαση που δόθηκε στην αεροδυναμική, ενώ η διαμόρφωση των πίσω φαναριών θυμίζουν κάτι από αμερικανικά αυτοκίνητα των 80’s. Βέβαια, ο απόλυτος πρωταγωνιστής του μεγάλου VW εξακολουθεί να είναι το παράστημα.
Στα 5.156 χλστ. μήκους είναι πάνω από 20 εκατοστά μεγαλύτερο του Touareg (4.902 χλστ.), φτάνοντας πιο κοντά στα επίπεδα του διπλοκάμπινου Amarok (5.390 χλστ.)! Εξίσου μπόλικο και στις άλλες μετρήσεις του αμαξώματος, με το πλάτος να φτάνει τα 1.988 χλστ., το ύψος τα 1.785 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.979 χλστ. Φυσικά, ένα τέτοιο «θρεφτάρι» δεν θα μπορούσε να είναι ελαφρύ. Στα 2.154 κιλά σταματά η ένδειξη της ζυγαριάς, αλλά τουλάχιστον την κίνηση του 7θέσιου SUV αναλαμβάνει ένας 2.0λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο 272 ίππων, σε συνδυασμό με σύστημα τετρακίνησης 4Motion και 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Το νέο Teramont παράγεται από την κοινοπραξία SAIC-VW, δίχως ακόμα να ανακοινώνονται τιμές.