Η VW ανανεώνει το μεγαλύτερο SUV της, δίνοντάς του φρέσκο παρουσιαστικό και αλλαγμένη γκάμα κινητήρων, στην οποία πλέον συναντάμε μόνο τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο. Πάμε να δούμε τα νέα Atlas και Atlas Cross Sport λεπτομερώς.
Το σύνολο των αισθητικών αλλαγών εντοπίζεται στο εμπρός μέρος, όπου συναντάμε πλέον νέα φωτιστικά σώματα, λωρίδα LED που τα ενώνει και φωτιζόμενο σήμα της VW στο κέντρο της μεγαλύτερης μάσκας. Ελαφρώς ανασχεδιασμένος είναι και ο προφυλακτήρας, ενώ στο προφίλ το μόνο που διαχωρίζει τα μοντέλα προ και μετά facelift είναι τα νέα σχέδια στις ζάντες αλουμινίου (από 18 έως 21 ίντσες). Πίσω βλέπουμε επίσης φωτιστικά σώματα που ενώνονται, με λωρίδα χρωμίου (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις) και LED (στις υπόλοιπες), ενώ και εδώ δεσπόζει το φωτιζόμενο σήμα της «ΦαουΒε» (επίσης σε όλες τις εκδόσεις, πλην βασικών).
Στο εσωτερικό ο αέρας ανανέωσης φυσάει πιο έντονα, καθότι χρησιμοποιούνται ποιοτικότερα υλικά και η μεγαλύτερη οθόνη αφής των 12 ιντσών τοποθετείται πάνω από τους αεραγωγούς του κλιματισμού. Το ανασχεδιασμένο ταμπλό προσφέρεται και με επένδυση ξύλου, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Στάνταρ είναι επίσης ο τριζωνικός κλιματισμός και το πακέτο IQ. DRIVE, που συνδυάζει επικουρικά συστήματα για την εξασφάλιση δυνατοτήτων ημιαυτόνομης οδήγησης.
Ακόμα μεγαλύτερα τα νέα κάτω από το καπό, από όπου καταργείται ο ατμοσφαιρικός 3.6 V6 και αφήνει ως αποκλειστική επιλογή τον 2.0λιτρο TSI. Ο τετρακύλινδρος τούρμπο των 1.998 κ. εκ. δέχτηκε μια τονωτική ένεση 34 ίππων, φτάνοντας τώρα στα 273 άλογα, προκειμένου να έρθει πιο κοντά στους 280 ίππους του 3.6 VR6. H ροπή των 370 Nm με τη σειρά της, είναι υψηλότερη τόσο από τον απερχόμενο 2.0 TSI (350 Nm) όσο και από τον 3.6λτ. (360 Nm). Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς, στις τετρακίνητες 4Motion εκδόσεις, αποκλειστικά μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου.