Για πολλά γκάζια το νέο VW GTI Clubsport

Όσοι δεν ικανοποιούνται με τις επιδόσεις του Golf GTI, η VW δίνει τη λύση με το κορυφαίο και σκληροπυρηνικό Clubsport. Το VW που παραδοσιακά τα βάζει με την αφρόκρεμα των hot hatches σε δρόμους, μα κυρίως πίστες.

Το νέο Clubsport ακόμα καλύπτεται από καμουφλάζ, αλλά τα στοιχεία που το ξεχωρίζουν από το απλό Golf GTI δεν κρύβονται. Διαφορετικός και πιο επιθετικός προφυλακτήρας μπροστά, νέες 19άρες ζάντες (προαιρετικά σφυρήλατες που ζυγίζουν 7,7 κιλά λιγότερα), εντονότερες ποδιές, μεγαλύτερος διαχύτης πίσω και δυο χορταστικές «μπούκες» για την εξάτμιση, δίνουν το στίγμα στο Clubsport. Από το εσωτερικό δεν έχουμε εικόνα, ωστόσο θα πρέπει να περιμένουμε alcantara και δέρμα παντού, πιο hardcore μπάκετ καθίσματα της Recaro, φιλέτα ανθρακονημάτων και ακόμα περισσότερα αλουμινίου.

Το ότι οι Γερμανοί μας κρύβουν την κατάσταση στα πίσω καθίσματα, πολύ πιθανό να μας προετοιμάζει για παρουσία roll cage στη θέση τους. Είθισται τα Clubsport να έχουν αυτό το ιδίωμα, αν και θα είναι η πρώτη φορά που θα το δούμε σε πεντάθυρο (τρίπορτα μέχρι πρότινος τα Clubsport). Η VW είναι «σφίγγα» στις πληροφορίες για τα μηχανικά μέρη, λέγοντάς μας μόνο ότι το νέο Clubsport θα είναι το ισχυρότερο Golf GTI όλων των εποχών. Πόσο ισχυρό; Το αγωνιστικό που θα τρέξει στις 24 Ώρες του Nurburgring, θα περνάει 350 άλογα από τους εμπρός τροχούς. Συνεπώς μια 300άρα -τουλάχιστον- συνιστά πολύ βάσιμο σενάριο για τον 2.0 TSI του αυτοκινήτου παραγωγής. Η ειδικά εξελιγμένη ανάρτηση με τα ενεργά αμορτισέρ, το επίσης ειδικά ρυθμισμένο ηλεκτρονικό μπλοκέ και το αποκλειστικό πρόγραμμα λειτουργίας για γύρους στο Nordschleiffe (Nurburgring Mode λογικά) πάντως, θα είναι στο στάνταρ εξοπλισμό.

 

Λίγη υπομονή για όλες τις «γαργαλιστικές» λεπτομέρειες, καθώς το ντεμπούτο είναι προγραμματισμένο για τις 30 του μηνός.

Get it on Google Play Download on the App Store