Η Kia παρουσίασε ένα νέο μεσαίο σεντάν, που όμοιό του δεν βρίσκουμε όχι μόνο στην κατηγορία, αλλά ενδεχομένως σε όλη την κλίμακα των τετράθυρων. Το K4 έρχεται να διαδεχθεί το αναλογικά συντηρητικό Forte, κάνοντας πολλαπλά άλματα στη σχεδίαση και τον τρόπο που προσδιορίζεται στο segment ο Κορεάτης κατασκευαστής.
Στο εμπρός μέρος τα πάντα σταματούν, βλέποντας το επιθετικό «μούτρο». Εκεί όπου συναντάμε εντελώς διαφορετική προσέγγιση, με δυο μεγάλα φωτιστικά σώματα που θυμίζουν σφεντόνα (διαγώνιο «Y», να το θέσουμε πιο «επιστημονικά») να κυριαρχούν, μια χρωμιωμένη λωρίδα να τα ενώνει, το νέο σήμα της εταιρίας από πάνω και τον αιχμηρό προφυλακτήρα. Στο προφίλ βρίσκουμε 18άρες ζάντες, ωστόσο εκεί που δεν ξεκολλάει το μάτι είναι στις πίσω πόρτες και φτερά. Πέρα από τις κρυφές χειρολαβές, το μοτίβο με τις εντονότατες ακμές και το σχεδόν κάθετο «κόψιμο» του τρίτου κρυστάλλου, μαζί με την δυνατή κλίση της οροφής, συνθέτουν ένα από τα πιο ιδιαίτερα σχήματα σε τρεις όγκους (δυομισή βασικά, καθότι liftback). Τη ρηξικέλευθη εικόνα έρχονται να συμπληρώσουν τα εντυπωσιακά φανάρια πίσω, που -όπως και τα μπροστά- αντλούν έμπνευση από το EV9.
Η καμπίνα των επιβατών χαρακτηρίζεται από την ενιαία διάταξη των οθονών, στην κορυφή του ταμπλό, καθώς επίσης από το νέο τιμόνι. Flat πάνω και κάτω, με το σήμα της Kia όχι στο κέντρο, αλλά αριστερά και σε μικρότερο μέγεθος από ό,τι έχουμε συνηθίσει. Οι Κορεάτες δεν ανακοινώνουν ακόμα διαστάσεις, ωστόσο φαίνεται πως το K4 διακρίνεται για την άπλα που θα προσφέρει στους επιβάτες (στα πόδια σίγουρα, για τα κεφάλια υπάρχουν επιφυλάξεις λόγω οροφής).
Ούτε τεχνικά χαρακτηριστικά αναφέρονται προς το παρόν. Κατά πάσα βεβαιότητα πάντως, κάτω από το καπό θα υπάρχουν υπερτροφοδοτούμενα σύνολα βενζίνης, ατμοσφαιρικά υψηλότερου κυβισμού και υβριδική έκδοση – όχι όμως plug-in hybrid, ούτε αμιγώς ηλεκτρική.