Ένας V8 φεύγει, αλλά ευτυχώς ένας άλλος -και πολύ ισχυρότερος, κυρίως- έρχεται στη γκάμα της Bentley. Το νέο plug-in υβριδικό σύνολο που προικίζει τα βρετανικά αυτοκίνητα, αποτελεί την καλύτερη απόδειξη πως ο εξηλεκτρισμός είναι φίλος μας (σε κάποιες περιπτώσεις).
Ο 4.0 V8 twinturbo έχει ήδη αποσυρθεί από τους τιμοκαταλόγους των Continental GT, Continental GTC και Flying Spur στην Ευρώπη (και τη Μέση Ανατολή), μένοντας στην παραγωγή μέχρι τον Ιούνιο προκειμένου να ολοκληρωθούν οι υπάρχουσες παραγγελίες. Τη θέση του αναλαμβάνει η PHEV εκδοχή του, που έκανε πρεμιέρα στην Urus SE (με 800 άλογα εκεί). Η συνεργασία βενζινοκινητήρα-ηλεκτροκινητήρα παράγει 750 ίππους και 1.000 Nm ροπής, ξεπερνώντας κατά 91 ίππους ακόμα και την κορυφαία εκδοχή του 6.0 W12 twinturbo στις Speed (659 άλογα, 900 Nm)!
Το plug-in υβριδικό ιπποφορβείο θα τοποθετηθεί αργότερα και στην Bentayga, ενώ συνολικά στη διαθεσιμότητα των Bentley η πρώτη τοποθέτηση θα αφορά τις εκδόσεις Speed των Continental GT, Continental GTC και Flying Spur, Στη συνέχεια, όμως, θα κινηθεί προς τα κάτω της γκάμας, με λιγότερη δύναμη. Μέσα σε όλα προσφέρει και 80 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας, οπότε κάνει θαύματα στο νευραλγικό τομέα του μέσου όρου εκπομπών ρύπων. Οι Βρετανοί έδωσαν και τα πρώτα πλάνα, μα κυρίως τα πρώτα ξερόγκαζα, από το πανίσχυρο PHEV δημιούργημά τους (που επί της ουσίας δανείστηκαν από τη Lamborghini, η οποία με τη σειρά της το πήρε από την Porsche). Πάρα πολλά υποσχόμενα πράγματα από την Bentley, αλλά και την plug-in υβριδική τεχνολογία.