Αυτή τη στιγμή, η Ferrari συγκαταλέγεται μεταξύ των ισχυρότερων brand στον πλανήτη. Όχι μόνο στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Γενικά. Το «Cavallino Rampante» καταφέρνει να αφήνει πίσω του «τιτάνες», όπως τα McDonald’s, την Coca-Cola, τη Microsoft και την Disney! Ανάλογα απίθανα είναι τα επιτεύγματα των Ιταλών και στο μέτωπο των πωλήσεων.
Το 2021 πέρασαν τις πύλες του Μαρανέλο 11.155 αυτοκίνητα, καταγράφοντας αύξηση 22% σε σχέση με το 2020 και σημειώνοντας ρεκόρ όλων των εποχών για την ιταλική φίρμα. Οι συνολικές πωλήσεις, ωστόσο, αποτελούν τη μία όψη του νομίσματος. Η άλλη, η ακόμα πιο εντυπωσιακή για τα δεδομένα της Ferrari και επί συνόλου αυτοκινητοβιομηχανίας, αφορά το ασύλληπτο κέρδος των Ιταλών ανά αυτοκίνητο. Καταρχάς, το περιθώριο επιχειρησιακού κέρδους της ιστορικής φίρμας αυξήθηκε από το 21,4% στο 25,5%. Ποσοστό που όταν γίνει η αναγωγή με τις πωλήσεις, δίνει ένα τρομακτικό ποσό «τσέπης» ανά μονάδα.
Κάθε μία από τις 11.155 Ferrari που παραδόθηκαν πέρσι, έβαλαν στα ταμεία «καθαρά» 106.078 δολάρια (λίγο πάνω από 97.000 ευρώ)! Προφανέστατα η Μόντενα έχει να περηφανεύεται πως διαθέτει μακράν την πιο κερδοφόρα αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και μια από τις πιο προσοδοφόρες εταιρίες γενικά, στον πλανήτη! Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης του ασύλληπτου χρηματοοικονομικού επιτεύγματος των Ιταλών, ο δεύτερος πιο κερδοφόρος κατασκευαστής -που είναι η Tesla- περιορίστηκε στις 6.693 δολάρια (6.122 ευρώ) ανά μονάδα!
Είναι χαρακτηριστικό πως η επίδοση της Ferrari στέκει τόσο εξωφρενικά ψηλά, ώστε ο μέσος όρος των κατασκευαστών διαμορφώνεται στις μόλις 2.069 δολάρια (1.893 ευρώ)/μονάδα! Τα κέρδη του Μαρανέλο, δε, προ φόρων και λοιπών κρατήσεων, ανήλθαν σε 1,67 δις δολάρια (1,53 δις ευρώ). Κι ακόμα δεν έχει κυκλοφορήσει η Purosangue…