Αν είστε πολυεκατομμυριούχος και ενδιαφέρεστε για την αγορά καινούργιας Bugatti Chiron, καλό είναι να βιαστείτε. Η παραγωγή των 500 μονάδων «σώνεται», 5 χρόνια μετά το ντεμπούτο του γαλλογερμανικού hypercar.
Η Chiron πρωτοεμφανίστηκε το 2016, στην Έκθεση της Γενεύης, έχοντας το βαρύ φορτίο της διαδοχής της Veyron. Μια πενταετία αργότερα βρίσκεται στην κορυφή της ταχύτητας για αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών και με 40 κομμάτια να απομένουν διαθέσιμα. Η πρώτη πέρασε την έξοδο του εργοστασίου, το Μάρτη του 2017. Μέχρι το Μάιο του 2018 είχαν παραδοθεί 100 μονάδες, ενώ τον περασμένο Μάρτιο ολοκληρώθηκε η κατασκευή της 300ης Chiron. Άλλες 160 έχουν ήδη «καπαρωθεί», αφήνοντας δυο 20άδες στην ευχέρεια των αγοραστών.
Οι μοναδικές διαθέσιμες εκδόσεις είναι οι Pur Sport και Super Sport, με αρχική τιμή 3,1 και 3,5 εκατομμυρίων ευρώ αντίστοιχα. Συγκριτικά με την απλή Chiron, η Pur Sport δίνει έμφαση στην απόδοση εντός πίστας και το κράτημα, τη στιγμή που η SS αποσκοπεί στην τελική ταχύτητα. Είναι χαρακτηριστικό πως η Pur Sport φτάνει «μόλις »μέχρι τα 349 χλμ./ώρα, σε αντίθεση με τη Super Sport που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 440 χλμ./ώρα. Κόφτη τελικής έχει και η κανονική Chiron, στα 420 χλμ./ώρα.
Ο διάδοχος της Chiron φημολογείται πως θα παρουσιαστεί το 2024 και δεν αποκλείεται να είναι αμιγώς ηλεκτρικός.