Πολύς κόσμος είχε βρεθεί «στα κάγκελα» όταν πριν 4 χρόνια, επιβεβαιωνόταν για πρώτη φορά η φήμη περί SUV από τη Ferrari. Οι αντιδράσεις δεν σταμάτησαν, τουναντίον εντάθηκαν, όταν εμφανίστηκαν τα πρώτα πρωτότυπα δοκιμών. Τελικά, πριν δυο μήνες έκανε επίσημο ντεμπούτο το πρώτο SUV στα χρονικά του Μαρανέλο. Οι πιουρίστες «αρρώστησαν», αν και η παρουσία ατμοσφαιρικού V12 στο μηχανοστάσιο απαλύνει κάπως τη δυσφορία. Οι υπόλοιποι, όμως, ιδιαίτερα οι έχοντες τη δέουσα οικονομική επιφάνεια, όχι μόνο δεν δυσανασχέτησαν αλλά μάλλον κατέθεσαν ήδη προκαταβολή για την Purosangue., κρίνοντας από την παύση παραγγελιών λόγω ζήτησης!
H Ferrari δεν πήρε από το πουθενά την απόφαση να εξελίξει SUV, ούτε είχε όρεξη να προκαλέσει κλυδωνισμούς στην παράδοσή της δίχως λόγο. Η τεράστια επιτυχία της Lamborghini Urus κατέστησε την παρουσίαση ανάλογου μοντέλου, απλούστατα μονόδρομο. Όπως, λοιπόν, οι άσπονδοι εχθροί από τη Sant’Agata δεν προλαβαίνουν τις παραγγελίες για το SUV τους, έτσι και το Μαρανέλο βρίσκεται στην ευχάριστη/δυσάρεστη θέση του να πρέπει να κλείσει τις παραγγελίες για την «Καθαρόαιμη», λόγω της λίστας αναμονής. Ήδη, όποιος παραγγείλει μια σήμερα θα την παραλάβει το 2024! Με δυο χρόνια αναμονής δεν γινόταν να μείνουν ανοιχτά τα βιβλία παραγγελιών, όπως παραδέχτηκε ο ο marketing manager της εταιρίας.
Ο Enrico Galliera μίλησε σε αυστραλιανό μέσο και δεν έκρυψε το αυτονόητο: ότι η προσφορά δεν μπορεί να συναγωνιστεί τη ζήτηση. «Δεν είναι μυστικό ότι σταματήσαμε να δεχόμαστε παραγγελίες. Είχαμε τέτοια ζήτηση, χωρίς καν να έχουμε παραδώσει ένα αυτοκίνητο. Πήραμε μια απόφαση που ταυτίζεται με την εμπορική τοποθέτηση της Ferrari και του ίδιου, του μοντέλου». Η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει στο τέλος του έτους, με τις πρώτες παραδόσεις να προγραμματίζονται για τις αρχές του 2023.