Η παραγωγή αυτοκινήτων είναι πρόκληση για κάθε κατασκευαστή τα τελευταία 3 χρόνια. Οι ελλείψεις σε ημιαγωγούς και, γενικότερα, εξαρτήματα δεν σταματούν προκαλούν διαταραχές στις αλυσίδες των προμηθευτών, «μπλοκάροντας »συχνά-πυκνά τη λειτουργία εργοστασίων. Αυτό της Ford στο Μίσιγκαν έχει ταλαιπωρηθεί αρκετά, και τώρα έρχεται η ώρα για ακόμα μια παύση παραγωγής.
Είχαμε δει παλιότερα εικόνες από παρκαρισμένα Bronco να περιμένουν μικροτσίπ, προκειμένου να ολοκληρωθούν και να πάρουν το δρόμο προς τις αντιπροσωπείες. Το Bronco είναι αυτό που πλήττεται και πάλι, αλλά αυτή τη φορά μόνο αν φοράει χειροκίνητο κιβώτιο. Το «Μπλε Οβάλ», όπως ανακοίνωσε, αναγκάστηκε να βάλει προσωρινό στοπ στη συναρμολόγηση χειροκίνητων Bronco, μαζί με τις εκδόσεις Base και Everglades, για χάρη της ομαλής παραγωγής του νέου Ranger και της εξασφάλισης επαρκούς διαθεσιμότητας αυτοκινήτων.
Η Ford πήρε την απόφαση να αφήσει για λίγο στην άκρη τις εκδόσεις του Bronco με τη λιγότερη ζήτηση, δίνοντας προτεραιότητα στο εμπορικό λανσάρισμα και τη δημιουργία στοκ για τη νέα γενιά του δημοφιλούς της pick up. H διάθεση του νέου Ranger είναι ύψιστης σημασίας για τη Ford στην εγχώρια αγορά, κάτι που φαίνεται από το γεγονός πως οι συγκεκριμένες εκδόσεις του Bronco θα μείνουν στο «ψυγείο» τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2023. Το 6άρι μηχανικό κιβώτιο συνδυάζεται τόσο με τον τετρακύλινδρο 2.3 EcoBoost των 270 ίππων, όσο και με τον 2.7 V6 twinturbo των 310 ίππων. Συνεπώς, μοναδική επιλογή μέχρι νεωτέρας είναι πια το 10τάχυτο αυτόματο.