Το πρώτης γενιάς Hyundai i30 αποτελεί ένα σύγχρονο μικρομεσαίο αυτοκίνητο με πολύ καλό εξοπλισμό, δυνατό κινητήρα και ελκυστική συνολικά εικόνα, ενώ προσφέρεται σε χαμηλές τιμές. Περνώντας στο εσωτερικό του i30 τις πρώτες εντυπώσεις κερδίζουν η προσεγμένη ποιότητα υλικών και φινιρίσματος και οι άνετοι χώροι για τους φιλοξενούμενους. Η εργονομία δεν προβληματίζει, ωστόσο η θέση οδήγησης με το σχετικά χαμηλά τοποθετημένο τιμόνι ίσως να μην βολέψει κάποιους οδηγούς.
Μεταξύ των τομέων όπου το i30 αποσπά θετικές κριτικές είναι στην οδική συμπεριφορά και στην προσφερόμενη άνεση, μέσω της μαλακής και ανεξάρτητης σε όλους τους τροχούς ανάρτησης. Στα πλεονεκτήματα του i30 ανήκει και ο δυνατός, ελαστικός και με πολύ καλές επιδόσεις κινητήρας των 1.4 λτ., ωστόσο ο επιλογέας του κιβωτίου των ταχυτήτων παρουσιάζει ασάφεια, όπως ισχύει αντίστοιχα και για την αίσθηση του τιμονιού.
(+): Ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, βασικός εξοπλισμός, επιδόσεις, χώροι επιβατών
(-): Επαναφορά του τιμονιού, αίσθηση του επιλογέα των ταχυτήτων, θέση οδήγησης
Μέση τιμή (μοντέλο 2007): 5.600 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 255 ευρώ, Τεκμήριο: 3.640 ευρώ
Αρχικός εξοπλισμός: ABS, TCS, 6 αερόσακοι, υποβοήθηση τιμονιού, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, κεντρικό κλείδωμα, a/c και ράδιο CD.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.397 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 109/6.200 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 137/5.000 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 12,6 |
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.) | 6,1 |
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 340 |