Ένα από τα πιο «παλαβά» αυτοκίνητα στα χρονικά δημιούργησε η Brabus, μετατρέποντας τη Mercedes-AMG SL 63 σε ανθρακονημάτινο χάτσμπακ (shooting brake, για να είμαστε ακριβείς) 1.000 ίππων και 1.820 Nm ροπής!
Η Brabus Rocket GTS βασίζεται στην plug-in υβριδική SL 63 S E Performance, αλλά κάπου εκεί τελειώνουν οι ομοιότητες. Η Rocket GTS καταρχάς ντύνεται εξ ολοκλήρου στα ανθρακονήματα εξωτερικά, ενώ πίσω συναντάμε τη μεγαλύτερη (κυριολεκτικά και μεταφορικά) αλλαγή. Η υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή της εργοστασιακή SL έχει δώσει τη θέση της σε μια νέα σταθερή (εννοείται carbon), η οποία σε συνδυασμό με τα ανασχεδιασμένα μετόπισθεν μετατρέπουν το γερμανικό roadster σε shooting brake. Μια εκτέλεση που έχουμε να δούμε από τη BMW M Coupe, προσφέροντας μια ατελείωτη «γλουτιαία» περιοχή 1,98 μέτρων!
Κάτω από το καπό τώρα, πανικός. Ο ηλεκτροκινητήρας των 204 ίππων και 320 Nm παραμένει εργοστασιακός, συνεπώς όλες οι αναβαθμίσεις αφορούν το θερμικό σκέλος του PHEV συστήματος. Ο 4.0 V8 twinturbo αποκτά μεγαλύτερους υπερτροφοδότες και intercooler, νέα εξάτμιση ,το πρόγραμμα PowerXtra αλλά κυρίως, 500 κ.εκ. παραπάνω. Στα 4.4 λίτρα (4.407 κ.εκ. για την ακρίβεια) πια δηλαδή, και την απόδοση να εκτινάσσεται στα 800 άλογα και τα 1.250 Nm ροπής. Η σκοτεινή υπερ-Mercedes αποδίδει συνδυαστικά 1.000 ίππους , καθιστώντας εαυτό -μαζί με τη σεντάν Rocket 1000– ως την πιο δυνατή Brabus που έχει εμφανιστεί μέχρι σήμερα, στα 47 χρόνια ζωής της εταιρίας! Η ροπή των 1.820 Nm (!) επίσης είναι η υψηλότερη που έχει παραχθεί από μοτέρ περιποίησης Brabus, αλλά χρειάζεται ένας περιορισμός προκειμένου να μείνουν τα πάντα στη θέση τους από τη μετάδοση. Όταν λέμε «περιορισμός» βέβαια, μιλάμε για 1.620 Nm!
Με τόσο γκάζι, δεν προξενεί εντύπωση ότι τα χρονόμετρα τρέμουν στο πέρασμα της Rocket GTS . Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 2,7 δλ., τα 200 χλμ./ώρα από στάση σε 9,5 δλ. και το 0-300 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 23,7 δλ., ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 317 χλμ./ώρα (ελέω προστασίας ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίας). Όσο για την τιμή; Στρογγυλά, 1 εκατομμύριο ευρώ!