Η Brabus δεν φείδεται αγάπης για τη βελτίωση των Mercedes, παρουσιάζοντας σήμερα το ισχυρότερο αυτοκίνητο στα χρονικά της. Η πανίσχυρη Mercedes-AMG GT 63 S E Performance είναι υπεύθυνη για αυτό, σε μια ηγεμονική μορφή που για πρώτη φορά φτάνει το ορόσημο των 1.000 ίππων!
Η Brabus Rocket 1000, όπως είναι το απλούστατο και περιγραφικότατο όνομά της, βασίζεται στην παντοδύναμη plug-in υβριδική GT63 των 843 ίππων. Ο βελτιωτής από το Μπότροπ ντύνει τη Γερμανίδα στα κατάμαυρα, προσθέτει ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό πακέτο, χαμηλωμένη (και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη) ανάρτηση και ζάντες Monoblock Z Platinum Edition, σε διάσταση 21 ιντσών εμπρός και 22 πίσω. Ανθρακονήματα συναντάμε και στο εσωτερικό, μαζί με αλουμίνιο, δέρμα και alcantara. Αυτά για εντός και εκτός. Πάμε και στα «επί αυτά» της ισχυρότερης Brabus στην Ιστορία.
Ο ηλεκτροκινητήρας των 204 ίππων και 320 Nm παραμένει εργοστασιακός, συνεπώς όλες οι αναβαθμίσεις αφορούν το θερμικό σκέλος του PHEV συστήματος. Ο 4.0 V8 twinturbo αποκτά μεγαλύτερους υπερτροφοδότες και intercooler, νέα εξάτμιση ,το πρόγραμμα PowerXtra αλλά κυρίως, 500 κ.εκ. παραπάνω. Στα 4.5 λίτρα (4.407 κ.εκ. για την ακρίβεια) πια δηλαδή, και την απόδοση να εκτινάσσεται στα 800 άλογα και τα 1.250 Nm ροπής. Η σκοτεινή υπερ-Mercedes αποδίδει συνδυαστικά 1.000 ίππους , καθιστώντας εαυτό ως την πιο δυνατή Brabus που έχει εμφανιστεί μέχρι σήμερα, στα 47 χρόνια ζωής της εταιρίας! Η ροπή των 1.820 Nm (!) επίσης είναι η υψηλότερη που έχει παραχθεί από μοτέρ περιποίησης Brabus, αλλά χρειάζεται ένας περιορισμός προκειμένου να μείνουν τα πάντα στη θέση τους από τη μετάδοση. Όταν λέμε «περιορισμός» βέβαια, μιλάμε για 1.620 Nm! Η νέα Rocket, κοινώς, ρίχνει 120 Nm στο Jesko ακόμα και με κόφτη ροπής!
Με τέτοια πρωτοφανή -για δημιουργία της Brabus- νούμερα ισχύος, αναμενόμενα και οι επιδόσεις πετυχαίνουν ιστορικά ορόσημα. Τα 2,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα εκτός από 0,3 δλ. λιγότερα της εργοστασιακής GT 63 S E Performance, σηματοδοτούν την ταχύτερη επιτάχυνση από αυτοκίνητο της Brabus. H τελική, ωστόσο, παραμένει περιορισμένη στα 316 χλμ./ώρα (ελέω προστασίας ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίας). Η τιμή, αντίθετα, αλλάζει για τα καλά προς τα πάνω. Στη Γερμανία, η GT 63 S E-Performance ξεκινά από τις 208.006 ευρώ. Κάθε μια εκ των 25 Brabus 1000 που θα κατασκευαστούν; Από τις 450.000 ευρώ!