Τις ομάδες της Superleague και τον τρόπο διαχείρισης των προπονητών φαίνεται πως μελετάει η McLaren, αλλάζοντας και πάλι ιδιοκτήτη έπειτα από μόλις 1 χρόνο. Τουλάχιστον οι Βρετανοί παρέμειναν σταθεροί στις επιχειρηματικές κατευθύνσεις τους, διατηρώντας την εταιρία σε χέρια αραβικών συμφερόντων.
Στα τέλη του προηγούμενου έτους, η φίρμα από το Γουόκινγκ είχε περάσει στον έλεγχο του κρατικού fund της Mumtalakat Holding Company, που από πίσω του κρύβει το Μπαχρέιν. Η MHC ήδη κατείχε το 60% της McLaren, με τους Άραβες απλά να προβαίνουν σε πλήρη εξαγορά του πακέτου μετόχων. Τότε, οι δηλώσεις αμφότερων έκαναν λόγο για μακρόπνοη πολυετή συνεργασία, επεκτείνοντας μια επαγγελματική σχέση που είχε ξεκινήσει στα τέλη του 2022. Το μακρόπνοο και πολυετές πλάνο τελικά, εξελίχτηκε σε συμφωνία που δεν κράτησε ούτε έναν χρόνο!
Η McLaren Automotive ανακοίνωσε πως πριν λίγες μέρες, πέρασε εκ νέου σε διαφορετικό ιδιοκτησιακό καθεστώς. Η CYVN Holdings λέγεται πως είναι ο καινούργιος κάτοχος του 100% της βρετανικής φίρμας, μεταφέροντας την οικονομική έδρα της λίγο πιο δίπλα από το Μπαχρέιν, στο γειτονικό Άμπου Ντάμπι. «Αυτή η μεταμορφωτική επένδυση της CYVN Holdings θα φέρει πρόσβαση σε πρόσθετο κεφάλαιο, προηγμένη μηχανική τεχνογνωσία και πρωτοποριακή τεχνολογία, ιδιαίτερα στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων», σημείωσε ο εκπρόσωπος τύπου της Mumtalakat. Ως μέρος της νέας συμφωνίας, η CYVN Holdings θα αποκτήσει επίσης ένα μικρό (προς το παρόν) μερίδιο γενικότερα στο McLaren Group, που περιλαμβάνει επίσης το αγωνιστικό τμήμα (άρα και την ομάδα της Formula 1, που πάει να πάρει το πρωτάθλημα Κατασκευαστών μετά από σχεδόν 20 χρόνια).
Η εταιρεία θα συνεχίσει να επεκτείνει τη γκάμα της υπό νέα διεύθυνση. Παλιότερα η McLaren είχε υπονοήσει ένα σπορ αυτοκίνητο με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, ενώ πάντα το ενδεχόμενο ηλεκτρικού SUV γυροφέρνει στις συζητήσεις των Βρετανών (και των Αράβων). Μένει να δούμε αν κάποιο από αυτά θα γίνει πραγματικότητα.