Φέτος συμπληρώνεται μισός αιώνας από το λανσάρισμα του πρώτου VW Golf. Όπως είναι λογικό, το Βόλφσμπουργκ ετοιμάζει πολύ ωραία πράγματα για τα 50α γενέθλια του δεύτερου σημαντικότερου (δεν πρόκειται να εκθρονιστεί ποτέ ο Σκαραβαίος) μοντέλου στην ιστορία της «ΦαουΒε». Κεντρικό ρόλο στους εορτασμούς, θα έχει το νέο Golf R.
Η κορυφαία έκδοση του ανανεωμένου Golf είναι έτοιμη να πάρει θέση στις αντιπροσωπείες, άλλο που ακόμα φοράει καμουφλάζ. Οι τελευταίες teaser φωτογραφίες της VW συνοδεύονται από τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά, τα οποία θέτουν ιστορικά στάνταρ για τα δεδομένα του γερμανικού χάτσμπακ. Ο 2.0λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο TSI δεν θα μπορούσε να λείπει από το μηχανοστάσιο, αυτή τη φορά στην ισχυρότερη μορφή που τον έχουμε δει μέχρι σήμερα. Οι παρεμβάσεις των μηχανικών στέλνουν την ισχύ στα 334 άλογα, ξεπερνώντας κατά 1 ίππο το επετειακό (και πανάκριβο) R 333 και τοποθετώντας το νέο Golf R στην κορυφή όλων των Golf παραγωγής, στα 50 χρόνια ιστορίας του!
Η ροπή παραμένει στα 420 Nm, όπως και όλα τα παρελκόμενα (7άρι DSG κιβώτιο-τετρακίνηση-Drift Mode) στη θέση τους. Παρά τα +14 άλογα σε σχέση με το απερχόμενο, τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται πιο αργά (0,1 δλ. βέβαια, 4,8 αντί 4,7 δλ., αλλά πιο αργά). Με το προαιρετικό Performance Pack όμως, ο χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα πέφτει στα 4,6 δλ. Ανάλογη διαφοροποίηση έχουμε στην τελική, καθώς κανονικά περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα και με το πακέτο Performance στα 270 χλμ./ώρα. Αλλαγές έχουμε και στην ανάρτηση, η οποία έρχεται 2,5 εκατοστά πιο κοντά στο έδαφος και πλέον έχει στάνταρ τα ενεργά αμορτισέρ DCC (Dynamic Chassis Control), τουλάχιστον στην αγορά της Γερμανίας.