Με το καλοκαιράκι προ των πυλών, καλύτερο timing για την παρουσίαση της ανοιχτής 296 δεν θα μπορούσε να βρει η Ferrari. H GTS έρχεται με όλα της προσόντα της GTB, συν άπλετο λούσιμο με τις ακτίνες του ήλιου.
Το roadster plug-in υβριδικό «αλογάκι» είναι πρακτικά το ίδιο με το κουπέ, εξαιρουμένης της ηλεκτρικά ανοιγόμενης μεταλλικής οροφής. Ο μηχανισμός αποτελείται από το μοτέρ αναδίπλωση, ένα πτυσσόμενο κρύσταλλο και το πάνελ της οροφής, που διπλώνει στα δύο και αποθηκεύεται πίσω από τα καθίσματα. Η όλη διαδικασία δεν διαρκεί πάνω από 14 δλ. και το βάρος αυξάνεται κατά 70 κιλά σε σχέση με την 296 GTB, φτάνοντας συνολικά τα 1.540 κιλά. Ο οδηγός της 296 GTS μάλιστα μπορεί να αλλάξει σε κλειστό από ανοιχτό (και τούμπαλιν) και εν κινήσει, σε ταχύτητα έως 45 χλμ./ώρα.
Από πλευράς ισχύος, η κατάσταση βαίνει αμετάβλητη. Το PHEV κινητήριο σύνολο αποτελείται από έναν 2.9 V6 twinturbo, που στροφάρει απροβλημάτιστα μέχρι τις 8.500 σ.α.λ. και παράγει 663 ίππους (στις 8.000 σ.α.λ.), μαζί με 740 Nm στις 3.250 σ.α.λ. Παρέα στον βενζινοκινητήρα κάνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ 167 ίππων, εκτινάσσοντας τη συνδυαστική ισχύ στους 830 ίππους και προσφέροντας δυνατότητα κίνησης μόνο με το ρεύμα για αποστάσεις μέχρι 25 χλμ. Οι επιδόσεις παραμένουν εξαιρετικές, καθώς το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται στον ίδιο ακριβώς χρόνο των 2,9 δλ. και το 0-200 χλμ./ώρα απαιτεί μόλις 0,3 δλ. παραπάνω (7,6 δλ.) σε σχέση με την GTB. H τελική, τέλος, είναι επίσης κοινή, στα 330 χλμ./ώρα.
Διαθέσιμο στην GTS είναι και το πακέτο Asseto Fiorano, για τους φαν των σιρκουί. Πέρα από τη διχρωμία στο αμάξωμα (η κόκκινη 296 των φωτογραφιών), συναντάμε εκτενέστερη χρήση ανθρακονημάτων (που μειώνουν το βάρος κατά 8 κιλά) και αεροδυναμικές προσθήκες στον εμπρός προφυλακτήρα (που αυξάνουν το downforce κατά 10 κιλά). Συνολικά, η Ferrari ανακοινώνει 360 κιλά κάθετης δύναμης στα 240 χλμ./ώρα για την 296 GTS Asseto Fiorano. Οι ακόμα πιο φανατικοί της πίστας μπορούν να επιλέξουν και τα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup2R.