Ότι οι ποιοτικοί έλεγχοι της Tesla είναι «ελαστικοί», δεν συνιστά έκτακτο δελτίο. Περιστατικά με προφυλακτήρες που πέφτουν από το πουθενά, αυτοκίνητα να παραδίδονται δίχως τακάκια, αρμούς στο αμάξωμα να θυμίζουν χαράδρες, προβληματικές βαφές, τριγμούς και πολλά ακόμα, είναι καθημερινότητα για τα αυτοκίνητα της αμερικανικής εταιρίας. Μέχρι τώρα, δεν είχαμε ακούσει για λάθος τοποθέτηση ελαστικών. Σε ένα Model X, έγινε και αυτό!
Ο Ethan Joseph εμπιστεύεται τα προϊόντα του Elon Musk, έχοντας αγοράσει μέχρι σήμερα 4 Tesla. Στα πρώτα 3, δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα. Η «φαρμακερή» ήρθε με την τέταρτη και μάλιστα από την αρχή. Όταν πήγε να παραλάβει το νέο του Model X, διαπίστωσε κάτι περίεργο στα λάστιχα. Κοιτώντας πιο προσεκτικά, διαπίστωσε πως τα εμπρός ήταν διαφορετική μάρκα από τα πίσω. Με μια ματιά φαίνεται το «Michelin» στα πλαϊνά των εμπρός και το «Continental» στα πίσω. Η περίεργη αυτή ανομοιογένεια τον έβαλε σε σκέψεις και μελέτησε λίγο παραπάνω τα γραφόμενα στο προφίλ των ελαστικών. Εκεί ήταν που, μετά τεραστίας έκπληξης και αναλόγου προβληματισμού, ανακάλυψε πως όχι μόνο τα λάστιχα δεν μοιράζονταν μάρκα, αλλά ούτε καν είδος!
Τα λάστιχα στον εμπρός άξονα ήταν τα θερινά Michelin Latitude Sport 3. Τα αντίστοιχα στον πίσω; All-season Continental Crosscontact LX Sport! Μια απόκλιση δυνητικά επικίνδυνη, καθώς ο συντελεστής τριβής και τα επίπεδα παρεχόμενης πρόσφυσης διαφέρουν παρασάγγας. Βάλτε στην εξίσωση το γεγονός πως το Model X είναι τετρακίνητο και έχετε ένα «κοκτέιλ», με διάχυτο το άρωμα ενός πιθανού σπιναρίσματος.
Ο Joseph γνωστοποίησε το περιστατικό μέσω Twitter και είδε πως δεν «απολάμβανε» αποκλειστικότητας. Ο χρήστης Ijustg0tHere ήρθε αντιμέτωπος με μια παρόμοια κατάσταση, όταν πήγε να παραλάβει το Model Y Performance της συζύγου του και είδε άλλο λάστιχο δεξιά (Michelin Pilot Sport All-Season 4), άλλο αριστερά (Pirelli P Zero Elect) στον πίσω άξονα!