Είδαμε πρόσφατα την υβριδική έκδοση της 4ης γενιάς του Honda CR-V, η οποία σηματοδοτεί την πρεμιέρα των υβριδικών SUV της ιαπωνικής εταιρίας στην ευρωπαϊκή αγορά. Αναλύσαμε τον τρόπο λειτουργίας της κινητήριας μονάδας και τα προγράμματα που έχει στη διάθεσή του ο οδηγός. Τώρα ήρθε η ώρα να μάθουμε και πόσα θα του κοστίσει η χρήση του κορυφαίου CR-V.
Δείτε ακόμα: Νέο Honda CR-V: Πότε έρχεται Ελλάδα και με ποια μοτέρ
Η Honda ανακοίνωσε τις τιμές μέσης κατανάλωσης και τις εκπομπές ρύπων τόσο για το μπροσθιοκίνητο, όσο και για το τετρακίνητο μεσαίο SUV της. Αναμενόμενα το πρώτο αποδεικνύεται πιο οικονομικό, με την μέση κατανάλωση να ανέρχεται στα 5,3 λίτρα/100 χλμ. και τις εκπομπές CO2 στα 120 γρ./χλμ. Η μετάδοση της κίνησης και στον πίσω άξονα επιβαρύνει την τσέπη του ιδιοκτήτη με επιπλέον 0,2 λίτρα/100 χλμ και 6 γρ. χλμ. CO2 (5,5 λτ./100 χλμ. και 126 γρ./χλμ. αντίστοιχα στο σύνολο). Τα τέλη κυκλοφορίας τώρα, διαμορφώνονται στα 117,6 ευρώ για το μπροσθιοκίνητο και τα 151,2 ευρώ για το τετρακίνητο CR-V Hybrid.
Ωστόσο αυτό που είναι πιο σημαντικό, έγκειται στο γεγονός πως όλες οι ανωτέρω τιμές αφορούν τον «απερχόμενο» κύκλο μέτρησης NEDC. Οι νέες και πολύ αυστηρότερες νόρμες WLTP είναι βέβαιο ότι θα αναθεωρήσουν τα χαρακτηριστικά οικονομίας προς τα πάνω. Μένει να δούμε πόσο θα «τσιμπήσει» η κατανάλωση με τις εκπομπές CO2.
Διαβάστε επίσης: Επίσημο: Μόνο ηλεκτρικά και υβριδικά θα πωλούνται στη Μεγ. Βρετανία από το 2040
Να θυμίσουμε, τέλος, πως το υβριδικό σύστημα αποτελείται από ένα 2.0 λτ. i-VTEC κινητήρα βενζίνης κύκλου Άτκινσον, δύο ισχυρά ηλεκτρικά μοτέρ και μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 184 ίππους και η ροπή τα 315 Nm.