Καθημερινά τα αυτοκίνητα δέχονται πάρα πολλές καταπονήσεις, με αποτέλεσμα σιγά – σιγά να αρχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους διάφορα μικρά ή μεγαλύτερα προβλήματα. Τα ελαστικά, τα φρένα και οι αναρτήσεις είναι από τα μέρη ενός οχήματος που «ταλαιπωρούνται» περισσότερο, από τα απλά καθημερινά φρεναρίσματα έως ένα πιεσμένο στρίψιμο.
Όταν κάτι δεν πάει καλά, υπάρχουν διάφορα σημάδια που μαρτυρούν το πρόβλημα. Σε κάθε περίπτωση ο οδηγός δεν πρέπει να αμελεί οτιδήποτε δεν είναι φυσιολογικό και να πηγαίνει αμέσως στο συνεργείο για να γίνει διάγνωση. Όπως για παράδειγμα το τρέμουλο στο τιμόνι, το οποίο εκτός από ενοχλητικό μπορεί να επιφέρει και άλλα προβλήματα αν δεν επιδιορθωθεί, όπως ανομοιόμορφη φθορά των ελαστικών, έως βλάβη στις αναρτήσεις και στα συστήματα διεύθυνσης και πέδησης.
Η συνηθέστερη αιτία που κάνει το τιμόνι να τρέμει και γίνεται πιο έντονη όσο αυξάνεται η ταχύτητα του οχήματος, είναι ότι χρειάζεται να γίνει ζυγοστάθμιση στα ελαστικά. Το όλο πρόβλημα προκαλείται από την ανομοιόμορφη κατανομή της μάζας στο εσωτερικό ενός ελαστικού. Η στατική ανισορροπία προκαλεί την ανώμαλη κύλιση του ελαστικού και η δυναμική ανισορροπία προκαλεί πλευρική ταλάντωση και ισχυρό τρέμουλο του τροχού.
Μια επίσκεψη σε ένα βουλκανιζατέρ θα λύσει με χαμηλό κόστος το πρόβλημα (εφόσον αφορά τη ζυγοστάθμιση). Με τη βοήθεια του μηχανήματος το οποίο θα δείξει που υπάρχει το πρόβλημα, θα τοποθετηθούν αντίβαρα στα κατάλληλα σημεία της ζάντας. Να σημειωθεί ότι η ζυγοστάθμιση γίνεται σε κάθε αλλαγή ελαστικών ή ζαντών.
Επίσης, όταν προκαλείται έντονο τρέμουλο στο τιμόνι κατά το φρενάρισμα, τότε είναι πολύ πιθανό να έχουν στραβώσει τα δισκόφρενα. Αυτό μπορεί να συμβεί στις περιπτώσεις υπερθέρμανσης ύστερα από έντονη καταπόνηση, ή όταν είναι ζεστές και το αυτοκίνητο περάσει από παγωμένο νερό (απότομη αλλαγή θερμοκρασίας).