Όλοι όσοι βάζουν σε αγγελία το αυτοκίνητό τους, θέλουν να πιάσει περισσότερα λεφτά και να πωληθεί το ταχύτερο δυνατό. Ειδικά τώρα είναι μια ιδανική περίοδος, αφού τα μεταχειρισμένα και κυρίως τα λίγων ετών έχουν ακριβύνει, ενώ σε πολλές περιπτώσεις όχι μόνο δεν έχουν χάσει αξία, αλλά πωλούνται και πιο ακριβά από όσο αγοράστηκαν καινούργια. Όμως για να γίνει πιο ελκυστική μια αγγελία, θα πρέπει ο πωλητής να αποφύγει τα παρακάτω λάθη που παραθέτουμε.
Κακές φωτογραφίες: Αποτελούν το «A» και το «Ω» για να κάνει ο ενδιαφερόμενος το «κλικ» στην αγγελία. Αν η αγγελία δείχνει το αυτοκίνητο κομμένο εξωτερικά και στο εσωτερικό, οι φωτογραφίες είναι θολές, με χαμηλή ανάλυση και λίγες, τότε οι υποψήφιοι αγοραστές δεν θα δώσουν σημασία.
Βρώμικο αυτοκίνητο: Η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά και για το αυτοκίνητο, τόσο για το αμάξωμα, όσο και για το εσωτερικό του. Έτσι δείχνει πιο νοικοκυρεμένο από ένα βρώμικο που προκαλεί κακές εντυπώσεις και εμφανίζεται ταλαιπωρημένο. Ιδανικά ένα γυάλισμα και βιολογικός καθαρισμός βελτιώνουν ακόμα πιο πολύ τη συνολική του εικόνα.
Καθόλου ή πρόχειρη περιγραφή: Σημαντικό ρόλο στην αγγελία παίζει και η περιγραφή. Ο πωλητής πρέπει να αναφέρει τα βασικά στοιχεία του αυτοκινήτου, έτσι ώστε να μη δημιουργούνται απορίες. Επίσης, είναι ανεπίτρεπτα τα ψευδή στοιχεία γιατί δείχνουν αναξιοπιστία.
Υψηλή τιμή: Είναι λάθος η τακτική να βάζει ο πωλητής υψηλή τιμή και να την αναφέρει «συζητήσιμη». Το καλύτερο είναι να θέτει μια τιμή που βρίσκεται στο μέσο όρο της αγοράς για το μοντέλο που πουλάει (ανάλογα την ηλικία, χιλιόμετρα, έκδοση κ.λπ.). Για να πουληθεί πιο γρήγορα είναι προτιμότερη μια τιμή λίγο χαμηλότερη για να έχει το βασικό αυτό πλεονέκτημα.
Ελλιπές ιστορικό: Καθόλου αναφορά για το ιστορικό του αυτοκινήτου με φωτογραφίες από το βιβλίο service και το ΚΤΕΟ, δημιουργούν ερωτηματικά. Όπως επίσης ότι το βιβλίο service χάθηκε ή… κλάπηκε. Πόσο δε μάλλον όταν αναγράφονται πολύ λίγα χιλιόμετρα με βάση την ημερομηνία ταξινόμησης.
Άρνηση για έλεγχο: Όποιος είναι σίγουρος για το αυτοκίνητο που πουλάει, γράφει «δεκτός κάθε έλεγχος». Αυτός που αρνείται έλεγχο από μηχανικό ή φανοποιό, σημαίνει ότι κρύβει μια δαπανηρή ζημιά ή γερή επισκευή από τρακάρισμα.