Ο Μάικ Τάισον ανέκαθεν είχε πανάκριβα γούστα, κάτι που εξάλλου του έχει προκαλέσει (μαζί με τις βιαιοπραγίες και τις σεξουαλικές επιθέσεις) αμέτρητες φορές προβλήματα. Ο Αμερικανός μποξέρ λάτρευε τα υπεραυτοκίνητα, έχοντας σε περίοπτη θέση τη Ferrari F50 στο γκαράζ του.
Οι οικονομικές δυσκολίες ανάγκασαν τον Τάισον να την πουλήσει, πίσω στο 2001, έπειτα από 6 χρόνια κατοχής. Το ιταλικό supercar έμεινε μέχρι σήμερα με τον δεύτερο ιδιοκτήτη, ο οποίος πια αποφάσισε να εξαργυρώσει το ιστορικό της. Και μόνο το γεγονός πως ένας από τους καλύτερους πυγμάχους όλων των εποχών έχει περάσει από το τιμόνι της, αρκεί για να εκτινάξει την τιμή. Η εξαιρετική κατάσταση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, η συλλεκτικότητα του μοντέλου και το στάτους που περιποιεί η περσόνα της F50, ούτως ή άλλως κρατάει τα ποσά στις δημοπρασίες πάνω από το εκατομμύριο. Εδώ, όμως, μιλάμε για άλλο επίπεδο.
Το κατακόκκινο Rosso Corsa χρώμα δεν παρουσιάζει ίχνος ατέλειας, με τα μηχανικά μέρη και το εσωτερικό να ακολουθούν σε άψογη κατάσταση. Ο Tipo F310B ατμοσφαιρικός V12 των 4.698 κ.εκ. αποδίδει 520 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 471 Nm στις 6.500 σ.α.λ., «ανάβοντας» τα 335/30/R18 πίσω ελαστικά μέσω 6τάχυτου χειροκίνητο κιβωτίου και μπλοκέ διαφορικού. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται μετά από 3,7 δλ. και η τελική ανέρχεται στα 325 χλμ./ώρα, επιδόσεις που αναμφίβολα μπορεί να επαναλάβει σήμερα, 27 χρόνια μετά τα πρώτα της χιλιόμετρα. Πολλά δεν είναι εξάλλου, καθώς το οδόμετρο αναγράφει λιγότερο από 10.000 χλμ. (9.966/6.193 μίλια). Πόσο κοστολογούνται όλα αυτά;
Η εκτίμηση της Gooding & Company, που θα διοργανώσει τη δημοπρασία, τοποθετεί την τιμή της «βαρέων βαρών» F50 μεταξύ 4,5 και 5,5 εκατ. δολαρίων (4,36 – 5,33 εκατ. ευρώ)!