To Corrado είναι ένα από τα πιο αξιομνημόνευτα VW των τελευταίων 40 ετών. Δυναμικό κουπέ, με τεχνολογία Porsche και κινητήρα V6, σε ένα πακέτο που συνδύαζε σχεδίαση και ολοκληρωμένο χαρακτήρα, συνεχίζοντας παράλληλα την παράδοση του πρώτου Scirocco.
Παρά τις φήμες που έχουν κατά καιρούς ακουστεί, οι Γερμανοί δεν έχουν στα πλάνα τους ούτε νέο Corrado ούτε Scirocco 3ης γενιάς. Οπότε όποιος ενδιαφέρεται για κάποιο από αυτά τα μοντέλα, θα πρέπει να απευθυνθεί στις αγγελίες μεταχειρισμένων. Σε αυτές, μπορεί κανείς να εντοπίσει «διαμάντια» όπως το συγκεκριμένο Corrado VR6. Είναι μοντέλο του 1992 και σε 31 χρόνια κανονικής λειτουργίας, το οδόμετρο έχει γράψει 344.733 χλμ. Παρόλα αυτά, αμάξωμα και εσωτερικό μοιάζουν σαν να έχουν… 300.000 χλμ. λιγότερο! Γρατζουνιές και λοιπές ανορθογραφίες στο αμάξωμα δεν υπάρχουν, ούτε σκισίματα/σκασίματα στο εσωτερικό (λίγο φαγωμένος είναι μόνο ο λεβιές), ενώ ανάλογη εικόνα συναντάμε στο μηχανοστάσιο.
Εκεί όπου ο ατμοσφαιρικός V6 των 2.861 κ.εκ., με το εξαιρετικά στενό προφίλ (περιεχόμενη γωνία 15 μοιρών), αποδίδει 190 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και 245 Nm ροπής στις 4.200 σ.α.λ. Το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο στέλνει στην ισχύ στους εμπρός τροχούς και σε συνδυασμό με το βάρος των 1.210 κιλών, επιταχύνει το γερμανικό κουπέ στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 6,9 δλ. και το φτάνει σε μια τελική 235 χλμ./ώρα.
Ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης για τα μέτρα του 1992, περιλαμβάνοντας ABS, traction control, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς καθρέπτες, συναγερμό, υδραυλικό τιμόνι και δερμάτινα καθίσματα. Το αντίτιμο για όλα αυτά, βέβαια, και παρά τα πολλά χιλιόμετρα, είναι κατά τι «τσιμπημένο»: 15.950 ευρώ. Όμως το Corrado έχει όλα τα φόντα να εξελιχθεί (αν δεν λογίζεται ήδη ως τέτοιο) σε future classic. Που σημαίνει ότι σε λίγα χρόνια, ένα εξαιρετικό δείγμα θα αξίζει πολλά περισσότερα.