Η πρόγονος της Porsche 918 Spyder, Carrera GT, κατασκευάστηκε από το 2004 μέχρι το 2007 και παραμένει μέχρι σήμερα ένα από τα πιο εντυπωσιακά supercars. Εν πολλοίς, λόγω του…λόγου που δημιουργήθηκε.
Η Carrera GT προέκυψε προκειμένου να μην πάνε χαμένοι αγωνιστικοί κινητήρες της Porsche, που είχε κατασκευάσει και δεν τοποθετήθηκαν ποτέ σε διεκδικητές νικών ελέω αλλαγής κανονισμών. Οι Γερμανοί, γεμάτη σοφία, αποφάσισαν να μην τους κάνουν ανταλλακτικά, αλλά να δημιουργήσουν ένα υπεραυτοκίνητο που από πλευράς στησίματος παρέπεμπε σε αγωνιστικό του Le Mans, κι από πλευράς ήχου σε μονοθέσιο της Formula 1! Ο ατμοσφαιρικός V10 των 5.733 κ.εκ. απέδιδε 612 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 590 Nm ροπής στις 5.800 σ.α.λ., με τον κόφτη να βρίσκεται στις 8.400 σ.α.λ. Το μόλις 1.380 κιλών αμάξωμα επιτάχυνε στα πρώτα 100 χλμ./ώρα μέσα σε 3,5 δλ., στα 160 χλμ./ώρα σε 6,8 δλ., στα 200 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ. και έφτανε μέχρι τα 330 χλμ./ώρα τελικής.
Από τις 1.270 που εξήλθαν της γραμμής παραγωγής στο Τσουφενχάουζεν, κάτι μας λέει πως η συγκεκριμένη είναι η πιο καλοδιατηρημένη. Αγοράστηκε το 2005 και μέχρι σήμερα δεν έχει αλλάξει ιδιοκτήτη. Ο πρώτος και -μέχρι στιγμής- μοναδικός κάτοχος δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα με το να οδηγεί την Carrera GT του, καθότι το οδόμετρο αναγράφει μόλις 342 μίλια (550 χλμ.). Ως συνήθως, όμως, η συντήρηση του έγκλειστου υπεραυτοκινήτου υπήρξε σχολαστικότατη. Ενδεικτικό το κόστος στο πρόσφατο σέρβις του κινητήρα, που κόστισε σχεδόν 50.000 δολάρια (42.841 ευρώ).
H στιγμή να την χαρεί κάποιος άλλος ήρθε, αλλά εννοείται κάτι τέτοιο θα συμβεί με το αζημίωτο. Προς το παρόν, η τιμή της τοποθετείται στα 1,35 εκατ. δολάρια (1,15 εκατ. ευρώ)!