To νέο VW Multivan μόλις παρουσιάστηκε, γεμάτο τεχνολογία και για πρώτη φορά με plug-in υβριδική τεχνολογία. Μοτέρ Porsche, πάντως, δεν έχει. Σε αντίθεση με το ασημί T3 που βλέπουμε.
Transporter με κινητήρες από το Τσουφενχάουζεν υπάρχουν αρκετά. Πρόκειται για μια από τις προσφιλέστερες μεθόδους βελτίωσης για το van της VW, με μοτέρ -ως επί το πλείστον- 911 να παίρνουν τη θέση των εργοστασιακών στο πίσω μέρος διαφόρων T1,Τ2 και T3. Η κοινή αρχιτεκτονική με το sportscar (πισωκίνητο και πισωμήχανο) ευνοεί τα τροπέτα, μερικά εξ αυτών ακόμα και από 911 Turbo. Το συγκεκριμένο δεν είναι τόσο ακραίο, αλλά από εμφάνιση δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από Porsche. Το body kit της Rieger του αλλάζει εντελώς χαρακτήρα, μαζί με τις 16άρες της Fuchs. Ωραία προσθήκη και τα επιπλέον φανάρια εμπρός, που ανεβάζουν το συνολικό αριθμό τους στα 8!
Στο εσωτερικό, η αύρα Porsche συνεχίζεται. Ο πίνακας οργάνων προέρχεται από κάποια παλαιότερη 911, όπως και το τιμόνι. Τα τρία δερμάτινα μπάκετ και οι αγωνιστικές ζώνες της Schroth βάζουν οδηγό και συνοδηγούς σε «πολεμικό» κλίμα, το οποίο εντείνεται όταν πάρει μπροστά ο κινητήρας.
Στο πίσω μέρος, κάτω από το χώρο φόρτωσης, συναντάμε έναν 3λιτρο εξακύλινδρο boxer από Porsche 911 SC του 1981. Οι πίσω τροχοί παραλαμβάνουν 204 άλογα και 265 Nm μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, έχοντας και μπλοκέ διαφορικό να συνδράμει το έργο τους. Η 911 SC ήθελε 6,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και έφτανε μέχρι τα 235 χλμ./ώρα, ωστόσο το πιο επιβαρυμένο σε κιλά και -κυρίως- αεροδυναμική Transporter θα είναι πιο αργό – αλλά ταχύτερο από τα περισσότερα αδερφάκια του.
Η εμφάνιση, τα μηχανικά μέρη και το εσωτερικό Porsche, βέβαια, στέλνει και την τιμή σε ανάλογα επίπεδα, καθώς το αυτοκίνητο πωλείται αντί 84.900 ευρώ! Χρήματα που φτάνουν και -τα περισσότερα- περισσεύουν για να αγοράσεις κανονική 911 SC.