Η 4η γενιά Toyota Supra λογίζεται πια ως συλλεκτική, με αποτέλεσμα οι τιμές της να βρίσκονται στα ουράνια. Έχουμε δει για τί ποσά γίνονται αγοραπωλησίες MK4 στο εξωτερικό, με (πάρα) πολλές δημοπρασίες να «κλείνουν» πάνω από τις 100.000 ευρώ – δίχως φυσικά να λείπουν οι ακόμα ακριβότερες περιπτώσεις. Ποσά ακόμα και άνω των 200.000 ευρώ δεν προκαλούν πλέον έκπληξη, όπως μας δείχνει η συγκεκριμένη.
Άμεμπτο δείγμα του 1994, αγορασμένη πρώτο χέρι και μέχρι σήμερα στην κατοχή του πρώτου της ιδιοκτήτη. Η κατάμαυρη Supra που καμαρώνουμε, αγοράστηκε από αντιπροσωπεία της Toyota, τον Αύγουστο του ’94, έναντι 48.895 δολαρίων (49.840 ευρώ). Σε σημερινά χρήματα, μιλάμε περίπου για 87.750 δολάρια (89.481 ευρώ). Βλέπουμε τί έχει κάνει ο πληθωρισμός μέσα σε σχεδόν 30 χρόνια και πόσο έχει αλλάξει τα δεδομένα. Ακόμα και σε σχέση με τα αναθεωρημένα νούμερα, πάντως, η τιμή που πέτυχε στη δημοπρασία κάνει αυτές τις 87.750 δολάρια, να φαίνονται λίγα.
Η Γιαπωνέζα καλλονή άλλαξε ιδιοκτήτη για 232.000 δολάρια (237.144 ευρώ – σημειωτέον, δραματική αλλαγή στην ισοτιμία ευρώ-δολαρίου), σημειώνοντας ρεκόρ για Supra στο Bring A Trailer. Με την προμήθεια 5.000 δολαρίων της πλατφόρμας, το συνολικό κόστος ανέρχεται στις 237.000 δολάρια (242.200 ευρώ)! Το αυτοκίνητο έχει διατηρηθεί σχεδόν σε κατάσταση καινούργιου, όλα τα ανταλλακτικά είναι γνήσια, κάτω από το καπό φέρει τον 3.0λιτρο twinturbo 2JZ-GTE των 330 ίππων, στη μετάδοση έχει το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο να «μπουστάρει» τους πίσω τροχούς και το οδόμετρο αναγράφει μόλις 13.000 μίλια (20.920 χλμ.). Κυρία με τα όλα της, δίχως αμφιβολία.