Οι τιμές των Skyline R34 πρακτικά δεν έχουν ταβάνι. Όσο καλύτερη η κατάσταση και συλλεκτική η έκδοση, τόσο πιο απίστευτα τα ποσά που αλλάζουν χέρια. Ακόμα και με αυτό υπόψη πάντως, το γεγονός ότι η πιο δυσεύρετη εκδοχή του έφτασε να πωλείται για 2 εκατομμύρια προκαλεί έκπληξη – έως και θαυμασμό!
Το Z-Tune δεν είναι απλά το πιο συλλεκτικό και σπάνιο R34, αλλά και γενικά ένα από τα πιο ποθητά αυτοκίνητα εκεί έξω, αλλά συνοδεύεται και από τις ιδιαίτερες ιστορίες. Ουσιαστικά προέκυψε επειδή Nismo και Nissan δεν συνεννοήθηκαν, καθώς οι δυο τους ήθελαν να δημιουργήσουν την απόλυτη έκδοση του R34 ως τον ύστατο χαιρετισμό σε αυτό, αλλά τους πρόλαβε το τέλος παραγωγής του μοντέλου. Κάπως έτσι αναγκάστηκαν να βγουν στην αγορά των μεταχειρισμένων, βρίσκοντας τελικά 19 R34 GT-R V-Spec σε άριστη κατάσταση, για να τα μετατρέψουν σε Z-Tune. Κι όταν λέμε «άριστη κατάσταση», εννοούμε ότι μεταξύ των προϋποθέσεων που είχαν θέσει οι επικεφαλής του project, ήταν όριο 30.000 χλμ. και πλήρως εργοστασιακή φύση.
Από το ενδελεχές ψάξιμο, η Nismo βρήκε 12 μοντέλα Skyline R34 GT-R V-Spec με τις απαραίτητες προδιαγραφές, ενώ τα υπόλοιπα 7 ήταν οχήματα πελατών, τα οποία ήθελαν να τα βελτιώσουν και από V-Spec να τα μετατρέψουν σε Z-Tune. Αφού βρήκαν τα μοντέλα, άρχισαν οι εκτενείς βελτιώσεις. Αρχικά ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας υπερκυβίστηκε στα 2.800 κ.εκ., από 2.568 κ.εκ. που ήταν από το εργοστάσιο, ενώ τοποθετήθηκαν μεγαλύτερες τουρμπίνες της ΙΗΙ και ένα μεγαλύτερο intercooler. Ανάρτηση, φρένα και τροχοί επίσης αναβαθμίστηκαν, ενώ πολλά πάνελ αντικαταστάθηκαν με ανθρακονημάτινα. Αποτέλεσμα;
Ένα Skyline R34 με 500 ίππους και 540 Nm, που μπορούσε να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,8 δλ. και να φτάσει μέχρι τα 327 χλμ./ώρα! Όλα αυτά το 2006. Αριθμοί, δηλαδή, που ξεπερνούν ακόμα και εκείνους του μεταγενέστερου, πρώτου GT-R R35! Με τέτοια χαρακτηριστικά, συνοδευόμενα από το στοιχείο της σπανιότητας και του παρασήμου ως ενός εκ των ταχύτερων JDM όλων των εποχών, αναμενόμενα οι τιμές που πιάνει σε δημοπρασίες κοντράρουν Ferrari Enzo. Στην πιο πρόσφατη, όπου πρωταγωνίστησε ένα Z-Tune με λιγότερες από 29.000 χλμ., το ανώτερο ποντάρισμα άγγιξε τα 2 εκατ. δολάρια (1.985.000 ή 1.955.000 ευρώ)!