Ο 2JZ δεν σταματά να μεγαλουργεί στη βελτίωση, εν πολλοίς χάρις στις εφαρμογές του σε μηχανοστάσια εκτός Supra. Ο 3.0λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά αποτελεί την καλύτερη επιλογή για μια πλειάδα αυτοκινήτων, που θέλουν να δώσουν στη ζωή τους έξτρα νόημα και γκάζι. Το πορτοκαλί Tacoma είναι μέλος αυτού του παγκόσμιου «group therapy», δηλώνοντας ταυτόχρονα λάτρης του πρώτου (και καλύτερου) Fast and Furious.
Το πορτοκαλί χρώμα διαλαλεί την έμπνευση από τη Supra του Brian O’ Connor, βάζοντας την πινελιά του και στο σήμα. Οι προσθήκες στα φτερά ενισχύουν το παράστημα, όπως και η νέα ανάρτηση με τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος. Στο ίδιο κλίμα τα φαρδιά χωμάτινα ελαστικά BFGoodrich All-Terrain T/A KO2 και οι κατάμαυρες 15άρες ζάντες, που συνθέτουν ένα look έτοιμο για χωμάτινες «ανωριμότητες». Για τέτοιες δραστηριότητες, όμως, πέρα από τις αναρτήσεις, τις προστατευτικές ποδιές και τα κατάλληλα λάστιχα, χρειάζεται υπερ-επάρκεια δύναμης.
Εδώ έρχεται ο 2JZ να πάρει τη θέση του ατμοσφαιρικού 2.4λτ., και μάλιστα όχι σε εργοστασιακή μορφή. Για κάποιο λόγο που μόνο ο ιδιοκτήτης του Tacoma γνωρίζει, τα 330 άλογα του «μαμά» μοτέρ δεν έφταναν. Μια τουρμπίνα Garrett GT3582, νέοι εκκεντροφόροι, ενισχυμένη κεφαλή και μπεκ παροχής 1.050 κ.εκ. αναλαμβάνουν να εκτινάξουν την απόδοση, στα 460 άλογα και τα 552 Nm ροπής. Ένα 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο από ντίζελ Land Cruiser αναλαμβάνει να τροφοδοτεί όλους τους τροχούς, την ώρα που το βοηθητικό κιβώτιο παραμένει κανονικά.
Το τονωμένο Tacoma βγαίνει σε δημοπρασία και προς το παρόν, η τιμή είναι απολύτως λογική. Μια 10άρα χιλιάδες δολάρια (9.480 ευρώ) αρκούν για να γίνει δικό σας, το πιο πορτοκαλί και «Suprοειδές» αγροτικό Toyota στον πλανήτη! Έχει βέβαια πολλά χιλιόμετρα (498.135, ή 309.527 μίλια), αλλά λίγα (δεν διευκρινίζεται πόσα) έχουν γίνει με το υπάρχον μοτέρ.