Στην Ευρώπη μπορεί πλέον να έχουμε ηλεκτρικό Honda μόνο το το e:Ny1, όμως στην Αμερική υπάρχει ακόμα ένα, σημαντικά μεγαλύτερο crossover μοντέλο που μπαίνει στην πρίζα για τους Ιάπωνες. Άλλο που η βάση του είναι αμερικανική, καθώς προέρχεται από τη GM και κατασκευάζεται στο Μεξικό.
Το Prologue έχει σχεδιαστεί από το Honda Design Studio στο Λος Άντζελες και χαρακτηρίζεται ως «νεο-στιβαρό», με τις ευθείες γραμμές, τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα και τις μεγάλες διαστάσεις να κυριαρχούν στο ντιζάιν. Το Prologue αγγίζει τα 4,9 μέτρα σε μήκος (4.877 χλστ.), ξεπερνά τα 1,9 μέτρα σε πλάτος (1.989 χλστ.) και τα 1,6 μέτρα σε ύψος (1.643 χλστ.), ενώ τη μεγαλύτερη εντύπωση προκαλεί το τεράστιο μεταξόνιο των 3.094 χλστ. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, το μεταξόνιο του νέου CR-V αμερικανικών προδιαγραφών είναι 2.701 χλστ. και του προηγούμενου 2.662 χλστ.!
Οι ζάντες των 21 ιντσών (19άρες στάνταρ) γεμίζουν τους θόλους των τροχών και συμβάλλουν στην επιβλητικότητα του παρουσιαστικού, στο οποίο δεσπόζει το «Honda» πίσω και η αρκετά έντονη ομοιότητα με το Range Rover Evoque. Με το μοντέλο που όντως μοιάζει σε όλα του, όμως, σχεδιαστικά δεν υπάρχει συνάφεια – πέρα ίσως από το σχέδιο των τροχών και το κοινό μεταξόνιο. Το εσωτερικό ακολουθεί τις πρόσφατες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανία, υιοθετώντας δυο μεγάλες οθόνες. Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει διάμετρο 11 ίντσες και συγκαταλέγεται στο στάνταρ εξοπλισμό, όπως και η οθόνη αφής των 11,3 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων. Παρά το μέγεθός της, όμως, δεν έχει απορροφήσει τον έλεγχο όλων των λειτουργιών, αφήνοντας -ευτυχώς- ανέπαφα τα περιστροφικά χειριστήρια του κλιματισμού.
Το ηλεκτρικό SUV της Honda βασίζεται στην πλατφόρμα Ultium, που έχει εξελιχθεί από τη General Motors και ήδη δίνει «πάτημα» στα Cadillac Lyriq και Chevrolet Blazer EV. Οι διαθέσιμες εκδόσεις είναι δύο, μία με μονό και μία με διπλό ηλεκτροκινητήρα. Το μονοκινητήριο και μπροστοκίνητο Prologue αποδίδει 215 ίππους και 320 Nm ροπής, την ώρα που το δικινητήριο προσθέτει μοτέρ 91 ίππων και 164 Nm στον πίσω άξονα, με ταυτόχρονη αύξηση της ισχύος στον μπροστά κατά 29 άλογα (244 ίπποι). Συνδυαστικά, το Prologue AWD προσφέρει 292 ίππους και 451 Nm στο δεξί πόδι του οδηγού, μαζί με μέγιστη αυτονομία 439-452 χλμ. Η μπαταρία των 85 kWh είναι κοινή με του μπροστοκίνητου, το οποίο φτάνει ως 476 χλμ. με μια φόρτιση.
Όσον αφορά τις τιμές, το Prologue FWD ξεκινά στην Αμερική από τις 48.795 δολάρια (44.133 ευρώ) και το AWD από τις 51.795 δολάρια (46.847 ευρώ).